عنوان استاد بزرگی هاپکیدو جهان به یک مازندرانی، اعطا شد

راه اندازی هیات هاپکیدو در۱۲ استان کشور

عنوان استاد بزرگی هاپکیدو جهان به یک مازندرانی، اعطا شد
حضور استادان و مدرسان هاپکیدو بیش از ۳۰ کشور دنیا

"استاد جعفرنوایی" هاپکیدوکار مطرح آملی و رئیس سبک هاپکیدو ایران و مدرس بین‌المللی این رشته ورزشی که به عنوان نماینده فدراسیون رزمی از کشورمان درهمایش جهانی استادان برتر این رشته ورزشی در کشور مکزیک شرکت کرد، موفق به دریافت عنوان استاد بزرگی هاپکیدوجهان شد.

رئیس سبک هاپکیدو ایران در بازگشت از کشور مکزیک به زادگاهش شهرستان آمل گفت: این دوره آموزشی باحضور استادان و مدرسان هاپکیدو بیش از ۳۰ کشور دنیا طی سه روز درشهر مونتری کشور مکزیک برگزار شد و به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران دراین همایش جهانی حضور داشتم.

وی افزود: این اعزام با مجوز رسمی از فدراسیون ورزش‌های رزمی و شورای برون‌مرزی وزارت ورزش ایران به عنوان‌ مدرس در این دوره در بخش دفاع شخصی و درگیری‌های خیابانی آموزش‌ها دانش خودم را ارائه دادم که در پایان و پس از ارزیابی‌های صورت گرفته، عنوان " گرند مستر" که بالاترین عنوان در رشته ورزشی هاپکیدو در دنیا است، را به نماینده ایران دراین همایش جهانی اهداء کردند.

رئیس سبک هاپکیدو ایران به اهمیت برگزاری این دوره آموزشی جهانی اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه به علت پیشرفت قابل قبول کشورمان دراین رشته ورزشی، درچند سال گذشته، از ایران برای تدریس و حضور درجمع استادان هاپکیدو جهان دعوت می‌شد، که یک افتخار جهانی برای ورزش‌های رزمی کشورمان محسوب می‌شود.

وی حضور نماینده ایران دراین همایش و مسابقات بین‌المللی و جهانی هاپکیدو را یک فرصت ارزشمند خواند و گفت: این مهم باعث دیده شدن بیشتر پیشرفت‌های ایران در رشته هاپکیدوخواهد شد که خوشبختانه این شرایط و موقعیت جهانی برای کشورمان ایجاد شده است.

رئیس سبک هاپکیدو ایران با اشاره به اینکه برگزاری همایش‌های جهانی آموزشی و برقراری ارتباط‌های فنی میان استادان کشورهای مختلف باعث شناخت بیشتر درعرصه جهانی خواهد شد، گفت: برگزاری این رویدادها گام مهمی برای دعوت از همه کشورها برای برگزاری مسابقات جهانی و نیز دوره‌های آموزشی برای علاقمندان به این رشته ورزشی در کشورمان خواهد شد.

راه اندازی هیات هاپکیدو در۱۲ استان کشور

نوایی دربخش دیگری به راه اندازی هیات هاپکیدور تاکنون در بیش از ۱۲ استان کشور اشاره کرد و گفت: درخواست‌هایی از چند استان برای راه اندازی هیات دریافت شده که برای سال آینده این شرایط پس از بررسی اقدام خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با فعال‌تر شدن هیات‌های استان‌ها و حضور در مجامع بین‌المللی و جهانی، زمینه اعزام تیم‌های ورزشی در رده‌های سنی مختلف به مسابقات برون مرزی و جهانی نیز فراهم شود.