کلانتری: بدون‌داشتن موقعیت گل‌بزنی، قشنگ است!

نکونام: بازی در زمین حافظیه بی‌احترامی به فوتبال است

کلانتری: بدون‌داشتن موقعیت گل‌بزنی، قشنگ است!

سرمربی فجرسپاسی در پایان دیدار با فولاد که با نتیجه تساوی یک – یک به پایان رسید، درباره اینکه نکونام اعتقاد داشته که فجر بدون حمله و اتفاقی موفق شده گلزنی کند، پاسخ داد: ‌خیلی قشنگ است که یک تیم بدون حمله به گل برسد. من به تیم خودم تبریک می‌گویم. خیلی خوب است که تیمی در خانه خودش خوابیده باشد و به گل برسد. این قشنگ است و باعث افتخار تیم من است که بدون حمله توانستیم یک گل بزنیم.
علی اصغر کلانتری در مورد داوری بازی هم گفت: من همانجا گفتم که از کل شرایط داوری بازی راضی هستم ولی نیمکت فولاد ‌خیلی زیاد حرف می‌زد. همانجا به داور، داور چهارم و ناظر بازی هم گفتم آنقدر صحبت می‌کنند که حتی کمک داور هم پرچم‌ها را علیه ما می‌زند.

مساوی با زمین!

سرمربی فولاد با اعتراض شدید به وضعیت چمن استادیوم حافظیه شیراز از مسئولین خواست به وضعیت آن رسیدگی کنند.
جواد نکونام گفت: امروز فولاد با زمین حافظیه شیراز بازی داشت که یک – یک مساوی شدیم! ما با تیم فجر بازی نداشتیم، با تیم زمین بازی داشتیم. خواهش می کنم مسئولین فکری بکنند اینکه لیگ برتر نیست. تا اتفاقی رخ می‌دهد می‌گویند مربی به کنفرانس بیاید چون لیگ حرفه ای است. هیچ کجای دنیا در این زمین فوتبال برگزار نمی کنند.‌ تمام تیم‌هایی هم که به اینجا آمده‌اند این را گفته‌اند. فجر پس از چند سال به لیگ برتر آمده پس یک زمین خوب به آنها بدهید. این بندگان خدا تیم خوبی دارند و باید زمین خوبی داشته باشند تا فوتبال بازی کنند. بازی کردن در این زمین، بی‌احترامی به فوتبال است. در شأن فوتبال ما نیست. یک زمین خوب برای فجر آماده کنید تا در زمین خوبی بازی کنند.
وی افزود: بارندگی که در شیراز وجود نداشته. توپ یه دفعه در زمین وسط ماند. من نمی دانم این همه آب در وسط زمین چه می‌کرد. حتی تیم فجر هم ضربه می خورد. چون فوتبالی که خارج از خانه انجام می‌دهند با داخل خانه قابل قیاس نیست. هر تیمی که به اینجا بیاید، این مشکل را دارد.