امام جمعه یاسوج: به چه حقی یک مدیرکل ۴ سهمیه استخدامی دارد؟

نماینده ولی‌فقیه: شرم‌آور و تاسف‌بار است یک جوان بدون پارتی استخدام نشود

امام جمعه یاسوج:  به چه حقی یک مدیرکل  ۴ سهمیه استخدامی دارد؟
حجت الاسلام سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه یاسوج با اشاره به برخورد تحسین برانگیز دولت با نجومی بگیران گفت: نجومی بگیرانی که گاه تا ۲۵۰ میلیون تومان حقوق می گیرند، سفر زیارتی و سیاحتی رفته و برای خودش حقوق و اضافه کار تعیین کرده که ننگ است افرادی اینگونه بی بها و بی توجه به اموال عمومی دست درازی کرده و راحت برای خود حقوق تعریف می‌کنند و باید با آنها برخورد شود.
حجت الاسلام سید نصیر حسینی تصریح کرد: اسفناک و شرم‌آور اینکه چنین حقوق هایی را حق خود می‌دانند به چه حقی اینقدر برای خود حقوق تعیین می کنی؟ مگر ماهیانه چقدر برای مردم و کشور خدمت می کنی؟ لذا دولت مردمی باید با چنین افرادی برخورد قاطعانه و جسورانه داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به بحث عدالت اجتماعی و استخدام ها اشاره کرد و گفت: در بحث جذب نیرو در مسیر عدالت جلو نرفته‌ایم برخی خانواده ها تا چند فرزند آنها استخدام شده و خانواده‌ای است که حتی یک نفر آنها به کار گرفته نشده است برای همه ما زشت است که کسی پارتی نداشته باشد در این کشور نتواند مشغول به کار شود.
وی خاطرنشان کرد:می‌گویند آقای مدیرکل تا ۴ سهمیه استخدامی دارد، این چه مسیر غلطی است؟ چنین مسیری باید بسته شود و با چنین مشکلی باید برخورد قاطع گردد باید مسئولان بستر اشتغال را برای همه فراهم کنند.
.