نامه مهم باشگاه پیکان به سازمان لیگ

با برگزاری بازی در هر ورزشگاهی موافقیم 

نامه مهم باشگاه پیکان به سازمان لیگ

محل بازی موضوعی بود که باشگاه‌ها را در گرداب مصاحبه و بیانیه‌های متعدد انداخت و سبب شد جدال هفته بیست و هشتم پیش از سوت آغاز بازی‌ها، شروع شود.
باشگاه پیکان ابتدا ورزشگاه انقلاب کرج را به عنوان محل میزبانی خود انتخاب کرد اما استاندار البرز از هفته‌ها قبل اعلام کرده بود که امکان برگزاری مسابقات لیگ برتر را در انقلاب کرج ندارد. پس از آن انتخاب دوم خودروسازان ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) بود که مشخصا این استادیوم به دلیل موقعیت جغرافیایی و همچنین نداشتن گیت امکان بلیت فروشی اینترنتی و برگزاری بازی با تماشاگر را نداشت. اعلام برگزاری بازی در ورزشگاه پاس سبب اعتراض اعضای باشگاه پرسپولیس شد و آنها خواهان برگزاری بازی در هر استادیومی بودند که قادر به پذیرش هواداران باشد.
حال در نامه‌ای که باشگاه پیکان روز ۱۲ اردیبهشت و پیش از جنجال و بیانیه‌های خطاب به کشوری فرد، سرپرست سازمان لیگ نوشته اعلام کرده بود: "با برگزاری بازی با پرسپولیس در هر ورزشگاهی که از سوی سازمان لیگ معرفی شود با حضور تماشاگران مشکلی ندارد و همواره در خدمت فوتبال کشور است."
تنها شرط  این باشگاه  دریافت عواید بلیت‌فروشی این مسابقه و بهره‌برداری از تبلیغات محیطی به صورت کامل و قانونی به عنوان میزبان بوده است.
این نامه امضای حمید عباسی بهنگی مدیرعامل باشگاه پیکان را  دارد و در پایان آن قید شده این باشگاه همواره آماده تزریق آرامش به جامعه فوتبال است.
نامه مدیرعامل پیکان خطاب به سرپرست سازمان لیگ را در این صفحه می‌خوانید: