اشتباه بزرگ داور ایتالیایی: این بازی دو پایان داشت!

اشتباه بزرگ داور ایتالیایی: این بازی دو پایان داشت!

جوزپه موسرا پس از اینکه متوجه شد زودتر از موعد سوت پایان بازی را زده است، با شروع مجدد آن، هواداران فوتبال ایتالیا را حیرت زده کرد.

ویچنزا روز یکشنبه در یکی از بازی های سری C میزبان آرزیگنانو والکیامپو بود. میهمان با وجود اخراج یکی از بازیکنانش 3-2 از ویچنزا پیش افتاده و در میان حملات پی در پی این تیم در تلاش برای حفظ نتیجه در دقایق پایانی بود.

در این لحظات پر استرس موسرا با وجود اینکه هنوز 60 ثانیه از زمان اضافه باقی مانده بود، به طور شگفت انگیزی سوت پایان بازی را به صدا درآورد تا بازیکنان ویچنزا با عصبانیت دور او جمع شوند.

اعضای آرزیگنانو بدون توجه به اعتراض میزبان و جو به وجود آمده به داخل زمین هجوم برده و جشن پیروزی خود را برگزار کردند. ثانیه هایی بعد اما وقتی که داور بازی متوجه اشتباهش شد دستان خود را روی صورتش گذاشته و ضمن عذرخواهی از بازیکنان میزبان تصمیم به ادامه بازی گرفت.

در میان تعجب و حیرت حاضرین داور همه افراد غیرمرتبط را از زمین خارج کرده و فرمان به شروع دوباره بازی داد. بازی با تصمیم موسرا برای حدود دو دقیقه ادامه یافت و بدون اینکه گلی رد و بدل شود این بار واقعا با سوت او به پایان رسید.