کری سخت علی بیرو: ساپینتو رئال را دعوت کند و ببرد!

دروازه‌بان پرسپولیس با خوشحالی و البته کری‌های جالب توجه برای استقلال و سرمربی‌اش پاسخگوی سوال خبرنگاران بود

کری سخت علی بیرو: ساپینتو رئال را دعوت کند و ببرد!
استقلال تا قبل این بازی مدعی بود

علیرضا بیرانوند که از برد پرسپولیس مقابل استقلال بسیار خوشحال بود با کری‌های وحشتناک و البته جالب مقابل خبرنگاران قرار گرفت و صحبت خود را اینگونه آغار کرد: از هواداران دو تیم تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند. به هواداران خودمان تبریک می‌گویم. یک برد خیلی خاص داشتیم. هم در کورس قهرمانی ماندیم و هم کری خوانی که بین هواداران وجود دارد تا چند هفته ادامه خواهد داشت. به بازیکنان خودمان تبریک می‌گویم که نشان دادند که چقدر جنگنده هستند و برای قهرمانی تلاش می‌کنند. به آقای گل‌محمدی تبریک می گویم که امروز به دلیل اینکه نیاز به برد داشتیم ترکیب هجومی را چید. 

دروازه‌بان پرسپولیس یادآور شد: بعد از باخت به سپاهان به یکدیگر قول دادیم که ۷ بازی باقیمانده را ببریم. تاکنون ۴ بازی را برده‌ایم و در ادامه نیز تلاشمان را می‌کنیم. ما باید ۷ مسابقه را ببریم و هر تیمی هم که قهرمان شد نوش جانش. ما ۸ امتیاز جلو بودیم و اشتباه کردیم و عقب افتادیم و الان باید جبران کنیم. باید برای ادامه لیگ هم تلاش کنیم و به تماشاگران خودمان تبریک می‌گویم.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد حضور هواداران نیز گفت: سوال خیلی خوبی پرسیدید. حالا می‌خواهیم ببینم برای هفته‌های بعد هم بهانه‌ای برای عدم حضور تماشاگران وجود دارد؟ هفته بعد در جام حذفی با گل گهر بازی داریم و امیدوارم نگویند سکوها خراب است.

بیرانوند در مورد اینکه بخشی از سکوها در بازی امروز ریخته بود، اظهار داشت: همان قسمتی که امروز نشسته بودند را به ما بدهند. همان قسمتی که هواداران استقلال نشسته بودند را به ما بدهند و باید استادیوم پر شود. همان جایی که مردم نشسته بودند همه می‌دانیم که خراب بوده است. اما هم پایین و هم بالا نشسته بودند. جای هیچ بهانه‌ای نیست. اجازه دهند که مردم بیایند و لذت ببرند.

وی در مورد شادی آخر بازی گفت: این حق من بود که شادی را به هواداران عزیزمان تقدیم کنم و آن را به هواداران تقدیم می‌کنم. به تیم خوب استقلال هم تبریک می‌گویم و تا قبل از این بازی مدعی بودند و خوب کار کردند. به ساپینتو هم تبریک می‌گویم. او قبل از بازی گفته بود که آماده ایم رئال مادرید را هم ببریم. یک کری ریز هم برای سرمربی استقلال می‌خوانم و می‌گویم رئال را دعوت کنند و ببرند.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد وقت کشی اواخر بازی تاکید کرد: اصلا اینطور نبود و شخصیت من این اجازه را نمی‌دهد. در نیمه اول با پیمان بابایی برخورد داشتم و پایم را زد و دردی را احساس کردم و نیاز به اسپری داشتم.

بیرانوند در پایان گفت: خیلی از این برد خوشحالم و امیدوارم همین هوادارانی که امروز آمدند در جدال با گل‌گهر هر دو طبقه همه برای هواداران پرسپولیس باشد و مثل دربی پر شود.