پیام شهردار کلان‌شهر شیراز به‌مناسبت روز خبرنگار

شهردار کلان‌شهر شیراز در پیامی «روز خبرنگار» را به اصحاب خبر و رسانه به‌ویژه خبرنگاران مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، عکاسان خبری، خبر صداوسیمای مرکز فارس و عوامل اجرایی مرتبط با این حوزه در استان فارس تبریک گفت.

پیام شهردار کلان‌شهر شیراز به‌مناسبت روز خبرنگار
شهردار کلان‌شهر شیراز ضمن گرامیداشت یاد خبرنگار شهید «محمود صارمی» از تلاش‌های ارزشمند تمامی فعالان رسانه که در مسیر بیان حق و حقیقت می‌کوشند، تشکر کرد.
 
متن پیام محمد حسن اسدی به شرح زیر است:
 
 بسم الله الرحمن الرحیم
 
روز و هفته خبرنگار را به تمامی فعالان حوزه خبر و اطلاع‌رسانی به‌ویژه رسانه‌ها، خبرنگاران و عکاسان خبری که مأموریت انعکاس اخبار و تصاویر بخش‌های مختلف مدیریت شهری، شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز را بر عهده دارند تبریک می‌گویم و تلاش‌های ارزنده آنها در انتشار و انعکاس خدمات و فعالیت‌های مجموعه‌های مختلف شهرداری و شورای اسلامی شهر به مردم را ارج نهاده و قدردان هستم.
 
خبرنگاران از اقشار شریف، زحمتکش و در عین حال دلسوز، مطالبه‌گر، وظیفه‌شناس و متعهدی هستند که با رجوع به وجدان‌های بیدار خویش در ایفای رسالت سنگین و ارزشمندشان که همانا آگاهی‌رسانی درست و به موقع به شهروندان و بیان واقعیات جامعه است، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.
 
هفدهم مرداد‌ماه بهانه‌ای است تا مدیران اجرایی از کوشش‌های بی‌دریغ و مساعی بلیغ زنان و مردانی که استوارانه و مجاهدانه در این راه قدم گذاشته و در مسیر اعتلای کشورمان قلم می‌زنند، تقدیر و تجلیل کنند.
 
اینجانب به عنوان خادم شما مردم عزیز سومین حرم اهل‌بیت(ع) و شهردار شیراز، وظیفه خود می‌دانم تا از همه همراهی‌ها و همکاری‌های ارزنده شما خبرنگاران و فعالان رسانه‌های مختلف در پوشش جامع و کامل اخبار شهرداری، انعکاس و نشر تمامی فعالیت‌های مجموعه‌های مختلف شهری و ارتباط تنگاتنگ و مستمر با اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تشکر کنم.
 
 توفیقات روزافزون شما خبرنگاران عزیز و خانواده‌های بزرگوارتان را از خداوندگار بزرگ و متعال مسئلت می‌کنم.
 
محمدحسن اسدی 
شهردار شیراز