ساپینتو: از مشکلات خسته‌ام، بازیکنانم ماشین نیستند!

ساپینتو: از مشکلات خسته‌ام، بازیکنانم ماشین نیستند!

استقلال در روزی که میزبان صنعت نفت انتهای جدولی بود، نتوانست به امتیازات کامل این مسابقه دست پیدا کند و آبی ها در کمال شگفتی و ناباوری، با نتیجه تساوی یک – یک متوقف شدند تا عملا شانس قهرمانی این تیم از دست برود.

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی گفت: در نیمه اول کیفیتی که همیشه داشتیم را ارائه نکردیم، اما با این وجود دو سه موقعیت گلزنی داشتیم و قبل از پنالتی که برایمان گرفتند، یک پنالتی دیگر (خطا روی قایدی) نیز داشتیم. من فکر می کنم ما تیمی هستیم که همه کارمان را انجام می‌دهیم و تمام زحماتمان را می کشیم، اما تیممان کمی خسته شده است.

* بازیکنان ماشین نیستند

ما در ماه‌های گذشته مشکلات زیادی داشتیم و تصمیم آخر و شدت عملی که باید داشته باشیم و تحرکی که باید داشته باشیم را نداشتیم. مثل دیدار با پارس جنوبی جم، ولی باید بپذیریم که بازیکنان ماشین نیستند.

* به تیمم افتخار می کنم

من هم از مشکلاتی که در ماه‌های گذشته داشتیم، خسته هستم. بعضی وقتها راحت نیست که با انرژی، تمرکز و فکر مثبت بمانیم تا تصمیمات خوب بگیریم. ولی به تیمم خیلی افتخار می کنم. آنها تلاش زیادی کردند و سختی کشیدند. مشکلاتی داریم که هنوز هم وجود دارد. این برای بازیکنان راحت نیست که با وجود مشکلات، چیزی که هستند را بازی کنند.