رسمی| لیگ برتر ساحلی زنان آغاز می شود

خبر خوب برای دختران ساحلی باز

رسمی| لیگ برتر ساحلی زنان آغاز می شود
نخستین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی زنان به زودی آغاز خواهد شد

حتما می‌دانید که در سال‌های گذشته مسابقات فوتبال ساحلی زنان همواره به صورت مجتمع و قهرمانی کشوری در دو گروه چهار تیمی از مناطق شمال و جنوب کشور برگزار میشد اما اواخر سال گذشته بود که زمزمه‌هایی در خصوص برگزاری فوتبال ساحلی زنان به صورت لیگ و همچنین راه اندازی تیم ملی فوتبال ساحلی زنان به گوش رسید.

گلاره ناظمی، مسئول کمیته سازمان لیگ زنان در همین خصوص گفت: اینکه تیم ملی ساحلی زنان را در فصل آتی خواهیم داشت یا خیر، نمی‌توانم پاسخ قطعی بدهم و کمیته زنان فدراسیون فوتبال باید در این خصوص تصمیم گیری کنند اما باید این خبر را بدهم که از اواخر تیر ماه یا نهایتا اوایل مرداد ماه، نخستین لیگ فوتبال ساحلی زنان برگزار خواهد شد.

ناظمی در خصوص اینکه در نخستین فصل لیگ برتر فوتبال ساحلی زنان چه تیم‌هایی حاضر خواهند بود گفت: 8 تیمی که سال گذشته در دو گروه با هم به رقابت پرداختند، در این لیگ حاضر خواهند بود و از سال آتی، تیم‌های سقوط و صعود کننده، تکلیف جدول را مشخص خواهند کرد.

ناظمی در خصوص برگزاری لیگ دسته اول برای ساحلی زنان گفت: انشالله به زودی یک فراخوان به تمام استان‌ها ارسال می‌کنیم و با در نظر گرفتن تمام شرایط، لیگ دسته اول را راه اندازی خواهیم کرد تا در سال آینده مشکلی بابت صعود و سقوط تیم‌ها به لیگ برتر نداشته باشیم.