رئیس کل دادگستری فارس :ارائه خدمات و ستاد تسهیل سفر در استان ستودنی است

رئیس کل دادگستری فارس :ارائه خدمات و ستاد تسهیل سفر  در استان  ستودنی است

رئیس کل دادگستری فارس با حضور در اقامتگاه‌های نوروزی امکانات و کیفیت خدمت‌رسانی شهرداری شیراز و سایر نهاد‌های مسئول را مورد بررسی قرار داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با همراهی شهردار شیراز، رئیس منطقه ۳ بازرسی کل کشور و بازرس کل استان فارس، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مدیران شهرداری با حضور در اقامتگاه‌های نوروزی باغ جنت و زیباشهر ضمن ملاقات چهره به چهره با زائران و مهمانان نوروزی شیراز، امکانات و کیفیت خدمت‌رسانی شهرداری شیراز و سایر نهاد‌های مسئول را مورد بررسی قرار داد.

او با تبریک سال جدید و حلول ماه رمضان اقدامات رفاهی و فرهنگی شهرداری شیراز در اقامتگاه‌های مسافران نوروزی را ستودنی خواند و بر ادامه ارائه مطلوب خدمات به زائران و گردشگران تا پایان تعطیلات تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری فارس با بیان اینکه هم‌افزایی و تعامل سازمان‌های خدمات‌رسان در قالب ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی استان فارس پیش از شروع تعطیلات در راستای ایجاد شرایط مناسب میزبانی در سطح بالایی انجام پذیرفت، گفت: شهرداری شیراز به عنوان اصلی‌ترین متولی میزبانی از میهمانان نورزی با استقرار کمپ‌ها و اقامتگاه نوروزی در نقاط مختلف شهر شیراز و توزیع امکانات مناسب زمینه میزبانی مطلوب شهر شیراز و استان فارس را فراهم ساخت.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با تأکید بر اینکه تأمین امنیت مسافران نوروزی و همچنین تسهیل تردد‌ها نیز توسط فراجا استان به نحو مطلوبی با اقدامات شبانه‌روزی انجام پذیرفته است، گفت: دادگستری استان نیز با تدوین برنامه‌های کشیک مقامات قضایی در دادسرا، دادگاه‌ها و شورا‌های حل اختلاف در شیراز و تمامی حوزه‌های قضایی سراسر استان زمینه ارائه خدمات قضایی در سریع‌ترین زمان ممکن را برای مسافران نوروزی فراهم کرده است.

رئیس شورای قضایی استان گفت: استان فارس و شهر شیراز یکی از مقاصد اصلی گردشگری کشور در ایام نوروز است و میزبانی هر ساله از میلیون‌ها گردشگر و زائر باعث شده است تا مدیران و مسئولان استان بخصوص در حوزه شهرداری تجربه سترگی در امر میزبانی از زائران و میهمانان نورزی داشته باشند و همین امر به افزایش کیفیت خدمات به مهمانان در نوروز امسال کمک کرده است.