خلاصه بازی لوکزامبورگ 0 - پرتغال 6

رونالدو و جشن گل شماره 122 با جیمی‌جامپ!

کریس رونالدو در دیدار امشب مقابل لوکزامبورگ تعداد گل‌های ملی‌اش را به 122 رساند و در شادی گل آخرش هم یک مهمان ناخوانده داشت.

پرتغال امشب در دومین بازی از دور انتخابی یورو 2024 میهمان لوکزامبورگ است و نیمه اول را 0-4 برنده به رختکن رفت. رونالدو در دقایق 9 و 31 موفق به گلزنی شد تا گل‌های ملی خود را به 122 برساند. ژوائو فلیکس و برناردو سیلوا نیز دو گل دیگر را به ثمر رساندند.


رونالدو که در بازی قبلی برابر لیختن‌اشتاین دبل کرده بود، امشب نیز کار را از ابتدا شروع کرد و نیمه نخست را درخشان به اتمام رساند. او ابتدا در دقیقه 9 روی پاس نونو مندس با ضربه سر، با یک ضربه پشت پا، گل اول بازی را به ثمر رساند و سپس در دقیقه 31، روی پاس برونو فرناندز، با یک ضربه ساده، گل چهارم پرتغال را به نام خود کرد تا به این ترتیب تعداد گل‌های ملی‌اش را به 122 برساند.
اما اتفاق جالب، ورود یک جیمی‌جامپ لوکزامبورگی به زمین با پیراهن النصر و پس از گل دوم رونالدو بود.
او که از هواداران رونالدو بود، پیراهن باشگاه فعلی او را بر تن داشت و توانست هر طور شده خود را به فوق‌ستاره پرتغالی برساند. هرچند در نهایت توسط نیروهای امنیتی حاضر در ورزشگاه به بیرون زمین مشایعت شد؛ اما احتمالاً چشمکی که رونالدو به او زد و لایکی که به این هوادار نشان داد، برای ساختن یک شب فراموش‌نشدنی برای او کافی بود