خدمات رایگان دندانپزشکی در مناطق روستایی کنگان

خدمات رایگان دندانپزشکی در مناطق روستایی کنگان

طرح ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در دبستان مالک اشتر روستای میانلو شهرستان کنگان با حضور امام‌جمعه و برخی از مدیران شهرستان  آغاز شد.

حجت الاسلام محمود محمودی امام‌جمعه کنگان ظهر سه شنبه در این مراسم ضمن تقدیر از عوامل و دست‌اندرکاران اجرایی این طرح عام‌المنفعه اظهار داشت: خدمت به نیازمندان در مناطق کم برخوردار روستایی امری حسنه و دارای اجر و ثواب اخروی بسیار فراوانی است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان نیز گفت: مدت چند سالی کلینیک سیار دندانپزشکی به علت مشکلات و موانع از سرویس خدمت‌رسانی خارج شده بود.

محمود میر حاجی اضافه کرد: در دوره مدیریتی جدید، با پیگیری به‌عمل‌آمده و همکاری بسیار خوب فرمانداری، بخشداری مرکزی شهرستان و با بهره‌گیری از ظرفیت خیرین توانستیم در کمتر از یک ماه موانع را برطرف و در حال حاضر این امکان فراهم شده تا از طریق فعال‌سازی این کلینیک سیار و همکاری دندان‌پزشکان و گروه‌های جهادی خدمات دندانپزشکی به‌صورت رایگان در مناطق دورافتاده شهرستان ارائه دهیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان افزود: گروه‌های هدف این طرح شامل دانش آموزان و افراد نیازمند ساکن در مناطق روستایی و مناطق حاشیه‌نشین و آسیب‌پذیر شهرها خواهد بود.