تاج: لیگ فصل آینده با کمک داور ویدئویی برگزار می‌شود

تاج: لیگ فصل آینده با کمک داور ویدئویی برگزار می‌شود

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مورد خرید تجهیزات کمک داور ویدیویی گفت: ما تجهیزات را خریداری کردیم اما به دلیل تحریم ها هنوز نتوانستیم پول آن را پرداخت کنیم.

وی در مورد بازی های پایانی لیگ برتر فوتبال و بحث اعتراضات به داوری افزود: در دو هفته پایانی  لیگ بازی ها را با نظارت کامل رصد می کنیم و باید به شکلی برگزار شود که کمترین حاشیه را شاهد باشیم و تیمی معترض نباشد. در این رابطه کارگروهی برای بهتر برگزار شدن بازی های دو هفته پایانی در نظر گرفتیم و سعی می کنیم هیچ تیمی معترض نباشد.

وی گفت: من فردا به قطر خواهم رفت و انشاالله یک سمت مهم دیگر برای ایران در راه است و در بخش کمیته اخلاق و انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد بود.

تاج در مورد تیم امید بیان کرد: مشکلی برای معرفی سرمرمربی داشتیم که آقای خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک در جریان آن است و نمی خواهیم دوباره بازگو کنیم اما جلسات خوبی داشتیم و دیشب هم در این باره جلسه برگزار شد. سرمربی ایرانی است و به زودی اعلام خواهد شد و ما به این تیم امیدواریم که ضمن شرکت در بازی های آسیایی پشتوانه ای برای تیم ملی بزرگسالان کشورمان باشد.

وی در مورد بیانیه نویسی باشگاه ها گفت: رسانه ها نباید زیاد به آن بپردازند چرا که این اتفاقات قشنگی های فوتبال را از بین می برد

تاج در پایان اظهار کرد: رئیس فیفا به زودی به ایران سفر می کند اما زمان این سفر هنوز مشخص نیست.