آیت الله دژکام: یکی از راه های مردمی سازی اقتصاد، تقویت ارتباط حوزه علمیه با تعاونی هاست

دیدار نوروزی جامعه کار و تلاش با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز

آیت الله دژکام: یکی از راه های مردمی سازی اقتصاد، تقویت ارتباط حوزه علمیه با تعاونی هاست
رمز موفقیت جمهوری اسلامی در مردمی بودن آن است

مدیر کل تعاون، کار و اجتماعی فارس، کارکنان این اداره کل، اعضای شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تشکل های عالی کارگری، کارفرمایی و تعاونگران فارس به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز با آیت الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز دیدار کردند.

 امام جمعه شیراز در این دیدار با اشاره به اینکه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس به عنوان یکی از مدیران موفق توانست در جهت تحقق تعهد اشتغال استان برنامه ریزی و پیگیری نماید، یادآور شد که در سال گذشته بیش از ۷۳ هزار شغل ایجاد شده است.

نماینده ولی فقیه در فارس با تاکید بر اهمیت توجه به شرکت های دانش بنیان، اذعان داشت که باید برای نیروهای متخصص، فرصت شغلی بیشتری ایجاد شود.

برای مردمی کردن حاکمیت، چاره ای جز الگو گرفتن از بسیج نداریم

آیت الله دژکام با بیان اینکه باید در رده های کارشناسی، شغل های بیشتری فراهم گردد به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر مردمی شدن دولت، اشاره کرد و یادآور شد که این مقوله، کار ظریفی است که باید شکل بگیرد.

امام جمعه شیراز از بسیج به عنوان یک تجربه خوب برای مردمی کردن دولت نام برد و تاکید کرد که برای مردمی کردن حاکمیت، چاره ای جز الگو گرفتن از بسیج نداریم.

نماینده ولی فقیه در فارس اضافه کرد: یکی از روش های مردمی سازی این است افرادی که در موضع مدیریتی هستند با حلم و بردباری، کار مردمی انجام دهند.

آیت الله دژکام با اشاره به اهمیت این روش برای توسعه مردمی کردن امور، رمز موفقیت جمهوری اسلامی را در مردمی بودن آن تلقی کرد.

 امام جمعه شیراز با بیان اینکه اگر از اصل مردمی بودن فاصله بگیریم، کیان نظام لطمه می بیند، ابراز امیدواری کرد که سال جدید، سال تحولی با مهار تورم و رشد تولید باشد.

آیت الله دژکام با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال، بر لزوم ارتباط حوزه علمیه با بخش تعاون و فرهنگ سازی در این زمینه تاکید کرد و گفت: باید طرحی نو ریخته شود، چرا که یکی از راه های مردمی سازی اقتصاد، نقش آفرینی حوزه علمیه در اشاعه فرهنگ تعاون و تقویت ارتباط آن با تعاونی هاست.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز در این دیدار، نگاه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به حوزه اشتغال را موجب بهبود فضای کسب و کار دانست و از همراهی و همدلی او در این زمینه قدردانی کرد.