شه‌بخش، بازنده عجیب نبرد خونین بوکس جهان!

دانیال شه‌بخش، بوکسور ایرانی بعد از خونریزی حریف در جریان راند دوم با رای داوران بازنده اعلام شد

شه‌بخش، بازنده عجیب نبرد خونین بوکس جهان!
پسر تاریخ‌ساز بوکس ایران شوکه شد

در هشتمین روز از مسابقات بوکس قهرمانی جهان به میزبانی تاشکند ازبکستان دانیال شه‌بخش در وزن ۶۰ کیلوگرم و در دومین مبارزه به مصاف "سیمئونوف روسنوف" بلغاری رفت.
این بوکسور کشورمان که شروع امیدوارکننده‌ای هم داشت و توانست در راند اول با نتیجه سه بر دو به برتری دست یابد، در راند دوم با اتفاق عجیبی مواجه شد. 

بعد از قطع مبارزه، پزشک مسابقات با بررسی خونریزی بوکسور بلغاری اعلام کرد این مبارزه نباید ادامه پیدا کند

در راند دوم مبارزه در حالی پیگیری شد که حریف شه‌بخش از ناحیه سر دچار مصدومیت شد و در کمال تعجب داوران رای به برد بوکسور بلغاری دادند و در حالی که شه‌بخش با چهره‌ای بهت‌زده داوران را تماشا می‌کرد، این دیدار به سود حریف به پایان رسید. 
با اینکه به نظر می‌رسید خطای شه بخش و مصدومیت بوکسور بلغاری و خونریزی او به صورت غیرعمدی رخ داده، داوران بعد از قطع مسابقه با نظر پزشک، پایان مبارزه را اعلام کردند و بعد از لحظاتی رای به شکست و حذف تنها مدال‌آور تاریخ بوکس ایران دادند. 

دانیال شه‌بخش که نسبت به حریفش برتر بود، تصور می‌کرد برنده شده و بعد از اعلام پایان مبارزه فریاد شادی سر داد

پیش از این امین مجنونی در وزن ۸۶ کیلوگرم، میثم قشلاقی در وزن ۸۰ کیلوگرم و علی حبیبی‌نژاد در وزن ۶۷ کیلوگرم در اولین دیدارهای خود مغلوب شدند و از دور مسابقات کنار رفتند. عبدالمالکی و پوریا امیری هم که در دور اول پیروز شده بودند در دیدار دوم شکست خوردند و حذف شدند.
شاهین موسوی تنها نماینده باقی‌مانده ایران در این مسابقات است که باید در دومین دیدار خود باید با روی رینگ برود.

حتی در لحظه اعلام نتیجه هم بوکسور ایرانی تصورش این بود که برنده اعلام می‌شود، اما در نهایت اتفاق دیگری رخ داد