در اوج تنش‌ها، فرانسه به مسی جایزه می‌دهد

جایزه‌ای که نادال حق لئو می‌داند

در اوج تنش‌ها، فرانسه به مسی جایزه می‌دهد
درحالیکه تنش بین پاری سن ژرمن و لیونل مسی به اوج رسیده او نامزد دریافت جایزه بهترین ورزشکار سال لاروس است

در میانه تنش‌های ناشی از جریمه لیونل مسی از طرف باشگاه پاری سن ژرمن و محرومیت او از حضور در تمرین‌ها این ستاره آرژانتینی ممکن است فردا در پایتخت فرانسه جایزه دیگری را به گنجینه افتخارات و جوایز خود اضافه کند.

لئو مسی از نامزدهای جایزه بهترین ورزشکار سال لاروس است و می‌تواند این جایزه را برای دومین بار به دست بیاورد. لئو یک بار در سال 2019 این جایزه را به دست آورده بود. مراسم اهدای جوایز لاروس فردا در شهر پاریس برگزار می‌شود ولی با توجه به جنجال‌های اخیر بین ابرستاره آرژانتینی و باشگاه پاری سن ژرمن مشخص نیست که آیا لئو شخصا در این مراسم حضور خواهد داشت یا نه.

گذشته از مجازات مسی توسط باشگاهش که باعث شد نام او در فهرست بازیکنان پی‌اس‌جی برای دیدار امشب مقابل تروا دیده نشود تنش‌هایی که در روزهای گذشته هواداران افراطی این تیم در شهر پاریس ایجاد کردند و شعارهایی که علیه لئو سر دادند از جمله دلایل دیگری است که احتمال حضور او در این مراسم را کم می‌کند.

رقبای مسی در جایزه بهترین ورزشکار سال لاروس
رقبای مسی برای کسب جایزه سال لاروس عبارتند از کیلیان امباپه، هم‌تیمی او در پاری سن ژرمن، مکس فرستاپن راننده فرمول یک، رافائل نادال اسطوره دنیای تنیس، استفان کاری بسکتبالیست و موندو دوپلانتیس ستاره دو و میدانی سوئد.

نامزدهای جایزه بهترین تیم ورزشی سال
در مراسم اهدای جوایز لاروس که فردا در شهر پاریس در محل پاویون ون‌دام برگزار می‌شود علاوه بر مسی، تیم ملی آرژانتین هم به عنوان بهترین تیم ورزشی دنیا نامزد دریافت جایزه است. رقبای آلبی‌سلسته عبارتند از رئال مادرید، تیم ملی زنان انگلیس، تیم ملی راگبی فرانسه، تیم بسکتبال گولدن استیت از آمریکا و تیم اتوموبیلرانی فرمول یک ردبول.

نادال: این جایزه شایسته لئو مسی است!
وقتی در ماه فوریه نامزدهای جایزه لاروس معرفی شدند رافائل نادال در پیامی خطاب به مسی گفت که او را شایسته عنوان این جایزه می‌داند. نادال گفته بود:" دوباره نامزد شدن برای دریافت جایزه بهترین ورزشکار سال لاروس افتخار بزرگی استولی امسال، لئو مسی، این جایزه شایسته تو است". لئو مسی هم در پاسخ به نادال گفت:" اینکه ورزشکاری به بزرگی تو درباره من اینطور بگوید نفسم را بند می‌آورد. خیلی متشکرم".