ریو فردیناند: مودریچ را قانع کرده بودم جای رئال به یونایتد بیاید

ریو فردیناند: مودریچ را قانع کرده بودم جای رئال به یونایتد بیاید

مودریچ در چند سال اخیر ثابت کرده که یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال دنیاست و نمایش خیره‌کننده تحسین بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان را به همراه داشته است.

این بازیکن کروات امشب در ترکیب تیم ملی کشورش در دیدار رده بندی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی مراکش خواهد رفت تا برای دومین  دوره متوالی با مدال از جام جهانی به خانه برگردد.

فردیناند با اشاره به درخشش این بازیکن در چند سال اخیر در کانال یوتیوبش گفت:« من پیش از این که به رئال مادرید برود با او حرف زدم چون این کاری است که همیشه انجام می‌دادم. هر وقت فکر می‌کردم امکان جذب بازیکنی هست برای انتقالش به یونایتد تلاش می‌کردم.»

 او با اشاره به مکالمه‌اش با این ستاره کروات اظهار داشت:« من از او پرسیدم که آیا قصد ترک تاتنهام را دارد و این موضوع را تایید کرد اما مطمئن نبود که قرار است به چه تیمی برود. من از او خواستم که به یونایتد بیاید و او هم گفتم دوست دارد اولین بازیکن کروات شیاطین سرخ باشد اما این اتفاق در نهایت رخ داد.»

این بازیکن سابق یونایتد درباره دلیل عدم پیوستن مودریچ به یونایتد اضافه کرد:« من با دیوید گیل و سر الکس فرگوسن حرف زدم اما آنها با شینجی کاگاوا به توافق رسیده بودند و در نهایت تصمیم گرفتند که این بازیکن را جذب کنند.»