بازار سیاه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و نساجی مازندران

بازار سیاه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و نساجی مازندران

کمتر از 3 ساعت تا شروع بازی حساس تیم های پرسپولیس تهران ونساجی مازندران بازار سیاه بلیت فروشی به راه افتاده و مبلغ درخواستی دارندگان بلیت از علاقه مندان تا یک میلیون تومان نیز پیشنهاد شده است.

در این بین، افراد زیادی که موفق به تهیه بلیت این مسابقه مهم نشدند، با برخی افراد دلال و فرصت طلب که از قبل چندین بلیت مسابقه را در اختیار دارند، وارد این کارزار شدند.

درعین حال از روزهای گذشته پلیس فتا مازندران به دلالان و فروشندگان غیرمجاز بلیت بازی نساجی و پرسپولیس به طور جدی هشدار داد و اعلام کرد که برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد کرد.

همچنین طبق مصوبه شورای تامین مازندران مجوز حضور ۶ هزار هوادار در دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر صادر شد که از این میزان، طبق قانون ۹۰ درصد «۵۴۰۰ بلیت» متعلق به هواداران نساجی مازندران و ۱۰ درصد «۶۰۰ بلیت» متعلق به هواداران پرسپولیس است.

سامانه فروش بلیت بازی پرسپولیس و نساجی عصر روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت باز شد و در عرض کمتر از چند دقیقه همه بلیت‌های این دیدار به فروش رفت.

در همین حال مسئولان برگزاری این مسابقه به علاقه مندانی که بلیط مسابقه را تهیه نکردند، درخواست کرده، اطراف ورزشگاه تجمع نکنند.

دیدارتیم های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران همزمان با ۷ مسابقه دیگر درهفته سی‌ام وپایانی مسابقات لیگ برترفوتبال باشگاه های کشور ازساعت ۱۸ روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.