یاوران شورا تکیه‌گاه مدیریت شهری شیراز در محلات هستند

گردهمایی رابطین و یاوران شورا با مدیران عالی شهری و استانی با حضور محمدهادی ایمانیه استاندار فارس، رئیس و برخی اعضای شورا و قائم‌مقام شهردار در سالن شهید امامی استانداری برگزار شد.

یاوران شورا تکیه‌گاه مدیریت شهری شیراز در محلات هستند

در ادامه این نشست، آرش فرج زاده گفت: شهرداری در چارچوب وظایف و مسئولیت های شهری بر اساس برنامه ۵ ساله و چشم انداز ۲۰ ساله و برنامه های ابلاغی از سوی دولت و تصویب بودجه سالیانه از سوی شورای شهر در توسعه و رشد شهری ایفای نقش می کند.

 وی افزود: شهرداری در وظایف ذاتی خود که خدمتگزاری و تسهیل در ارایه خدمات اجتماعی است به تنهایی قادر به اجرای این برنامه ها نیست لذا با استعانت و فشردن دست یاری رابطین شورای محلات بهتر و دقیق تر می تواند جزییات و شرح مشکلات مردمی را دریافت و در جهت رفع مشکلات به فوریت اقدام لازم را به کار ببندد .

قائم مقام شهردار شیراز در پایان اظهار امیدواری کرد: با توجه به آرمان بلندی که در سایه اتحاد و همدلی نمایندگان عالی استان بین نماینده ولی فقیه، استاندار فارس، اعضای شورای شهر و شهردار دلسوز شیراز حاکم است بتوانیم این ریل گذاری توسعه که با سرعت و دقت مطلوبی در حال اجرا است شهری زیبا را با مشارکت و دغدغه مندی حداکثری شهروندان به منصه ظهور برسانیم.