کامبک فجرسپاسی در خانه

کامبک فجرسپاسی در خانه

علی جمشیدپور- خبرنیوز/ هفته بیست و چهارم لیگ دسته یک باشگاه های کشور با دیدار فجر سپاسی و آرمان گهر سیرجان به پایان رسید.

این دیدار که به میزبانی شیرازی ها در ورزشگاه حافظیه با حضور تعداد اندکی از تماشاگران برگزار شد با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان رجب زاده به پایان رسید.

شروع بازی با پنالتی برای سیرجانی ها همراه بود.

در دقیقه دوم بر روی ارسال کرنر و خطای مدافعین فجر، داور ضربه پنالتی برای آرمان گهر اعلام کرد که توسط علیرضا ابراهیمی به اولین گل این دیدار تبدیل شد.

پس از گل، زردپوشان شیرازی فشار خود را بر روی دروازه سیرجانی ها افزایش دادند اما به نتیجه نرسیدند.

در دقیقه 23 خطای پشت هجده قدم برای فجری ها موقعیتی ایجاد کرد تا احمدرضا زنده روح توپ را به دستان مدافعین سیرجانی بزند و داور اینبار برای فجری ها ضربه پنالتی اعلام کرد که زنده روح پشت توپ قرار گرفت و بازی را به تساوی کشاند.

در دقیقه 34 شوت سرکش سجاد حسین زاده هافبک آرمان گهر با هوشیاری یوسف بهزادی به کرنر فرستاده شد.

در دقیقه 40 پاس زیبای آرام عباسی مدافع فجر، ابوالفضل بابایی را در موقعیت تک به تک قرار داد که بابایی موفق شد با ضربه دقیق و حساب شده توپ را از بالای سر دروازه بان سیرجانی ها عبور دهد و فجر را به گل دوم و برتری برساند تا نیمه اول این دیدار با کامبک شاگردان مهدی رجب زاده، 2 بر یک به سود فجر به پایان برسد.

نیمه دوم بر خلاف نیمه اول جذابیتی نداشت و زردپوشان شیرازی که به نظر از نتیجه راضی می آمدند عقب نشستند و با ارایه یک بازی بسته موفق شدند تلاش های سیرجانی ها برای رسیدن به تساوی را خنثی کنند.

تنها موقعیت مهم این نیمه در دقیقه 91 برای آرمان گهر شکل گرفت که بازیکن سیرجانی ها با بی دقتی فرصت طلایی کسب یک امتیاز را از دست داد تا سرانجام این دیدار با دو نیمه کاملا متفاوت با نتیجه 2 بر یک به سود فجر سپاسی به پایان برسد.

سرمربی تیم آرمان گهر در کنفرانس خبری پس از بازی با تبریک به تیم فجر سپاسی و طرفدارانش بیان کرد: فجر سپاسی تیم با کیفیتی است و می دانستیم که بازی سختی با این تیم خوب داریم. اما حداقل باید یک امتیاز از این دیدار کسب می کردیم.

قاسم شهبا در ادامه افزود: وضعیت چمن کاملا نامناسب بود و سفتی زمین باعث می شد که در تلاش باشیم تا توپ را روی هوا به گردش در بیاوریم.

سرمربی تیم فجر سپاسی در کنفرانس خبری پس از بازی ضمن تبریک این برد به هواداران تیم فجر، بیان کرد: در چند هفته ابتدایی نیم فصل دوم به دلیل اینکه با تیم های بالای جدول بازی داشتیم علیرغم تلاش مضاعف، نتایج قابل قبولی کسب نکردیم.

مهدی رجب زاده گفت: گل آرمان گهر تمام تفکرات تاکتیکی تیم را به هم ریخت اما با تلاش بازیکنان موفق شدیم بازی را برگردانیم. خوشبختانه بازیکنان تمرکز خوبی داشتند و اگر امروز موفق به کسب 3 امتیاز نمی شدیم از کورس رقابت برای صعود به لیگ برتر جا می ماندیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه «فجر در نیمه دوم کاملا متفاوت با نیمه اول ظاهر شد و با یک بازی بسته سعی بر حفظ نتیجه داشت» اظهار کرد: در کل این دیدار تیم حریف نتوانست حتی یک موقعیت بر اساس کار تاکتیکی ایجاد کند و در تمام دقایق بازی سوار بر بازی بودیم. در نیمه دوم هم با حفظ توپ در زمین آرمان گهر سعی کردیم بازی را اداره کنیم.

سرمربی تیم فجر در پایان ضمن درخواست از کمیته داوران برای در نظر گرفتن داوران با تجربه در بازی های حساس لیگ یک ابراز داشت: از داور بازی امروز خواهش می کنم که فیلم بازی را یک بار نگاه کند و ببیند که با چندین سوت اشتباه جریان بازی را عوض کرد.

از کمیته داوران تقاضا می کنم برای تیم هایی که در کورس رقابت برای صعود به لیگ برتر هستند از داوران با تجربه برای اداره کردن بازی استفاده کنند.

در پایان هفته 23 ام فجر سپاسی با 36 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد. شمس آذر قزوین با 49 امتیاز، سایپا 38 و خیبر خرم آباد 37 امتیازی، رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.