نامگذاری مسیر شیراز- اصفهان به نام «شاهچراغ»

شیراز- رئیس جمهور مسیر شیراز- اصفهان را به نام شاهچراغ نامگذاری کرد و گفت: مشارکت همه نهادها در سازندگی کشور نماد قدر کشورمان است.

نامگذاری مسیر شیراز- اصفهان به نام «شاهچراغ»

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح بزرگترین طرح آزادراهی کشور گفت: برای تکمیل مسیر شمال به جنوب کار فنی بسیار خوبی انجام شده که قابل تقدیر است

وی افزود: از نیروهای فنی و مهندسی، وزارت رفاه و راه و شهرسازی و همه کسانی که زحمت کشیدند و تلاش و پیگیری کردن تا این مسیر و بزرگراه زودتر به بهره برداری برسد باید تقدیر کرد.

رئیسی همچنین از اقدامات مسئولان قبلی هم تشکر کرد و گفت: از عزیزانم که از قبل تلاش کردند مخصوصاً مرحوم رستم قاسمی تشکر می‌کنم.

رئیس جمهور به اثرات این بزرگراه در صرفه جوی در زمان اشاره کرد و گفت: باید صرف هزینه و زمان کاهش یافته و بهره وری افزایش یابد و مردم بهتر از زمان خود استفاده کنند.

وی باتأکید بر اینکه ادامه مسیر تا بوشهر نیز با جدیت و سرعت دنبال می‌شود، افزود: مسیر شیراز - اصفهان به نام مبارک شاهچراغ نامگذاری شود که چراغ راه هستند.

وی مشارکت نهادهای نظامی سپاه و ارتش در سازندگی کشور را مورد تقدیر قرار داد و یادآور شد: همه اینها جلوه‌هایی از قدرت هستند، نماد قدرت فقط نظامی نیست و مشارکت همه در توسعه کشور و رفاه مردم، قدرت کشور را نشان می‌دهد.