مدیرعامل نساجی: جایگاه میهمانان ما به پرسپولیس رسیده!

ایزد سیف‌الله‌پور، مدیرعامل باشگاه نساجی، در فاصله کمتر از سه ساعت تا آغاز دیدار با پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: سه ساعت به بازی مانده و جایگاه CIP میهمان ما را در اختیار پرسپولیس قرار داده‌اند. پرسپولیس آن طرف را دارد اما این طرف را هم به پرسپولیس دادند. اگر قرار باشد اینها اینجا بنشینند، میهمان‌های استان ما بیرون می‌مانند و در نتیجه این بازی امروز برگزار نمی‌شود.

او با اشاره به جلسه هماهنگی پیش از مسابقه عنوان کرد: جایگاه پرسپولیس ده درصد ورزشگاه است و این جایگاه میهمان ماست و حق ندارند... ده عوامل برای این بازی گذاشته‌اند تا این دوستان را به داخل بیاورند. این آقایان باید به بیرون بروند. قدم‌شان روی چشم، اما باید بروند.

مدیرعامل نساجی سپس گفت: آقای رفعتی می‌گوید یگان به داخل فرستاده است. به من ربطی ندارد چه کسی فرستاده است. اینجا جایگاه هواداران و میهمان ویژه ماست و باید خالی شود.

وی در پاسخ به اینکه یگان ویژه پس از ازدحام جمعیت هواداران بدون بلیت را به استادیوم فرستاده است، گفت: مگر مشکل ماست؟ برو از یگان ویژه بپرس چرا بدون بلیت افراد را به داخل استادیوم فرستاده است.

سیف‌الله‌پور در واکنش به اینکه هماهنگ شده بود در صورت شلوغی گیت‌ها، یگان ویژه تصمیم بگیرد، گفت: اگر شلوغ شد. هنوز سکوی ما پر نشده و تماشاگر پرسپولیس داخل آمده است. درست می‌گویند، اما زمانی این را می‌گویند که تمام ظرفیت پر شود و افراد بیرون را به داخل بفرستند. هنوز ورزشگاه پر نشده و تماشاگر پرسپولیس را به استادیوم آورده‌اند. اگر وضعیت اینجا روشن نشود، تیم ما وارد زمین نمی‌شود.

همچنین ببینید

نساجی تهدید کرد: جلوی پرسپولیس بازی نمی‌کنیم!

اولین واکنش پرسپولیس به تهدید بزرگ نساجی را ببینید

سهمیه هواداران پرسپولیس بالا رفت