دفاع راننده تاکسی از ایموبیله: چیرو از چراغ قرمز رد نشده!

دفاع راننده تاکسی از ایموبیله: چیرو از چراغ قرمز رد نشده!

یک راننده تاکسی شهر رم که شاهد تصادف شدید چیرو ایموبیله، ستاره لاتزیو، با تراموا بوده می‌گوید ایموبیله و راننده تراموا هیچکدام در صحنه تصادف مقصر نبوده‌اند. 

تصادف رانندگی چیرو ایموبیله، ستاره ایتالیایی لاتزیو، با یک تراموا در شهر رم همچنان در ایتالیا خبرساز است. رسانه‌های این کشور با یک راننده تاکسی که از شاهدان عینی صحنه تصادف بوده صحبت کردند که معتقد است نه ایموبیله و نه راننده تراموا مقصر نیستند چرا که چراغ راهنمایی در آن لحظه برای هر دو سبز بوده است.
ایموبیله روز یکشنبه صبح این هفته با تراموای شماره 19 شهر رم تصادف کرد. این حادثه زمانی رخ داد که دو فرزند دختر ایموبیله همراه او در خودرو حضور داشتند. دو مسافر تراموا و همچنین راننده این وسیله نقلیه عمومی هم با جراحات سطحی به بیمارستان منتقل شدند.
راننده تراموا بعدا به رسانه‌ها گفت که ایموبیله حتما از چراغ قرمز عبور کرده و گر نه امکان نداشت چنین برخوردی اتفاق بیفتد. این ادعا افکار عمومی ایتالیا را علیه ایموبیله بسیج کرد.


اما روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت امروز با یک راننده تاکسی به نام مارکو صحبت کرد که می‌گوید هر روز از آن چهارراه بارها و بارها عبور می‌کند و بارها شاهد بوده که چراغ راهنمایی که بر سر راه خط تراموا قرار دارد بارها دچار اشکال شده و علامت درست را مخابره نکرده است.  در نتیجه او می‌گوید این احتمال وجود دارد که در صحنه تصادف چراغ هم برای ایموبیله و هم برای تراموا سبز بوده و هیچکدام از آنها مقصر نیستند.
او در گفتگو با کوریره گفت:" من شخصا بارها شاهد بوده‌ام که چراغ راهنمایی در مسیر وسایل حمل و نقل عمومی دچار مشکل شده و رنگ نادرست را نشان داده است. منظورم مسیری است که تراموا، ما تاکسی‌ها و وسایل نقلیه معلولان از آن عبور می‌‌کنند. اولین مشکل این است که این چراغ گاهی مدتهای خیلی طولانی قرمز می‌ماند ولی چراغ سبز فقط دو یا سه ثانیه طول می‌کشد و بلافاصله قرمز می‌شود. در این وضعیت شما گاهی وسط چهارراه هستید که ناگهان با چراغ قرمز مواجه می‌شوید".
این راننده تاکسی در دفاع از ایموبیله گفت:" من حرفهای ایموبیله و راننده تراموا را شنیدم و هر دو اصرار دارند که چراغ برایشان سبز بوده است. با توجه به تجربه من و سایر همکارانم ممکن است واقعا هر دو راست بگویند".