تغییرات استقلال برای دربی، شاید 4 بازیکن!

تغییرات استقلال برای دربی، شاید 4 بازیکن!

 سهم استقلال از بازی با هوادار 6 گل بود و تیم حریف با همه تلاش هایی که در جریان بازی برای نزدیک شدن به دروازه آبی ها داشت، تنها یک بار به گل رسید. اما این نتیجه سبب نمی شود که ترکیب استقلال در بازی با پرسپولیس همانی باشد که در مصاف با تیم ساکت الهامی بود.

اولین تغییر محتمل بازگشت رافائل سیلوا و کوین یامگا به ترکیب تیم استقلال است. دو بازیکنی که در بازی با هوادار به دلیل محرومیت در ترکیب تیم قرار نگرفتند و پیش از این جزء مهره  های اصلی ریکاردو ساپینتو بشمار می رفتند. بازگشت این دو به ترکیب تیم یک حسن دیگر هم دارد، اینکه توانمندی استقلال را در دفع ضربات ایستگاهی بیشتر می کند. به خصوص که یکی از ایده های اصلی تیم پرسپولیس برای گلزنی به استقلال استفاده از ضربات ایستگاهی است که در بازی رفت دو بار اتفاق افتاد.

شاید دو تغییر دیگر را هم در ترکیب تیم استقلال برای دربی شاهد باشیم. امیر ارسلان مطهری چند هفته ای است که در نوک خط حمله استقلال با همه تلاش هایی که داشته موفق به گلزنی نشد. این موضوع در نیمه نخست بازی با هوادار هم تکرار شد تا جایی که ریکاردو ساپینتو تصمیم گرفت در 45 دقیقه دوم از پیمان بابایی بهره ببرد که این تعویض به سود استقلال تمام شد و در نیمه دوم 6 بار به گل رسید. بعد از این اتفاق کاملا طبیعی است ریکاردو ساپینتو همانند دیدارهای ابتدای فصل یک بار دیگر به استفاده از پیمان بابایی در نوک خط حمله وسوسه شود. دیگر تغییر احتمالی ترکیب استقلال استفاده از مهدی مهدی پور به جای آرش رضاوند است. بازیکنی که چند هفته ای است با مچ مصدوم و به زور آمپول بازی می کند و اگر قرار باشد، به خاطر این مصدومیت کیفیت لازم را در مهمترین بازی نداشته باشد احتمالا جای خود را به مهدی مهدی پور خواهد داد.