احتمال جذاب: سوپرجام اروپا با گواردیولا-مورینیو!

غول‌های مربیگری در اروپا در مسیر فتح جام‌های معتبر این قاره پا پس نمی‌کشند

احتمال جذاب: سوپرجام اروپا با گواردیولا-مورینیو!

بی‌تردید یکی از بزرگ‌ترین دوئل‌های فوتبالی قرن بیست و یکم روی نیمکت‌ها، تقابل تماشایی مورینیو و پپ گواردیولا در سال‌های اخیر بوده است. جایی که دو سوپرمربی، بارها پنجه در پنجه انداخته و مسابقات فوتبال را به جذاب‌ترین شکل ممکن هدایت کردند.
سرمربیانی که هرکدام سابقه قهرمانی‌های مختلف در لالیگا، لیگ جزیره و لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه دارند و تقابل آنها در لیگ‌ها و جام‌های مختلف همواره دربردارنده جذاب‌ترین اتفاق‌ها بوده است.
با این حال، دو غول سرمربیگری فوتبال در اروپا، با حضور طرف پرتغالی در فوتبال ایتالیا، برای مدتی است که تقابل مستقیم نداشته‌اند اما این موضوع هم باعث نشده نگاه فوتبال دوستان از مقایسه این دو مربی دور بماند.
در شرایطی که پپ گواردیولا موفق شد برای دهمین بار در طول دوران مربیگری خود و بیش از هر شخص دیگری در نیمه نهایی چمپیونزلیگ حاضر شود، ژوزه مورینیو، همتای پرتغالی او، شب گذشته رم را به نیمه نهایی لیگ اروپا رساند تا به این ترتیب بار دیگر شاهد این دوگانه باشیم. از اتفاق، تیم‌های تحت هدایت هر دو سرمربی شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارند و هیچ بعید نیست که این فصل، دو جام مهم اروپایی به این دو سرمربی برتر و پرافتخار این قرن اختصاص پیدا کند.