شانس‌بازگشت مغانلو‌ به پرسپولیس‌چقدر است؟

شانس‌بازگشت مغانلو‌ به پرسپولیس‌چقدر است؟

بعد از شروع طوفانی تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقلات و جذب ستاره‌هایی نظیر علیرضا بیرانوند، گیورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدمهدی احمدی و سروش رفیعی و … به نظر می‌رسد تنها خلأ باقیمانده در پازل تاکتیکی یحیی گل‌محمدی خط حمله تیمش باشد.
مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط هجومی تیمشان چندین گزینه داخلی و خارجی را در دستور کار خود قرار دادند و تمرکز اصلی روی جذب مهاجم خارجی باکیفیت قرار گرفت. در همین راستا مذاکرات با چندین گزینه پیگیری شد که در این بین عنوان شد سرخ‌پوشان با کاسیانو مهاجم برزیلی ویزلا پرتغال به نتایج خوبی رسیده‌اند و حضور این مهاجم ۳۳ ساله در پرسپولیس بیشتر از همیشه است، هر چند بعدها عنوان شد که به دلیل ورود دلالان به این موضوع قیمت این بازیکن افزایش چمشگیری داشته و احتمالاً این انتقال منتفی خواهد بود، اما با صحبت‌های درویش، مدیرعامل پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی مشخص شد که این انتقال را باید تا حدود زیادی قطعی دانست به طوری که حتی گفته می‌شود پیش قرارداد الکترونیکی برای امضا برای این بازیکن ارسال شده است.
در همین اثنا زمزمه‌هایی نیز مبنی بر پیشنهاد شیخ دیاباته مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال به پرسپولیس با مبلغی معقول مطرح شد هر چند که این خبر رسمی نیست، اما نمی‌تواند خیلی هم غیرمنتظره باشد. البته ظاهراً گل‌محمدی تمایلی برای این انتقال ندارد و این گزینه را هم باید منتفی دانست‌.با این وجود با توجه به احتمال لغو جذب یک مهاجم خارجی دیگر به نظر می‌رسد گل‌محمدی نگاهش را به گزینه‌های داخلی معطوف کرده است و به همین منظور بار دیگر شهریار مغانلو را به عنوان گزینه هدف مدنظر قرار داده است، اما شانس جذب این مهاجم چقدر است؟
گل‌محمدی روز دوشنبه برای بررسی آخرین وضعیت نقل‌وانتقالاتی سرخ‌پوشان به ساختمان باشگاه رفت و جلسه‌ای را با رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برگزار کرد و عنوان کرد فعالیت سرخ‌پوشان در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی ادامه دارد.
گولسیانی، اسماعیلی‌فر و رفیعی بازیکنانی هستند که پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه آن‌ها را از سپاهان به خدمت گرفته و حالا یکی دیگر از ستاره‌های نماینده اصفهان را نشانه رفته است.گل‌محمدی که اصلی‌ترین اولویت خود را تقویت خط حمله پرسپولیس قرار داده به دنبال جذب نفراتی تازه نفس در خط حمله تیمش است. وی از مدیران باشگاه خواسته تا برای تیمش در فصل آینده یک مهاجم داخلی را هم جذب کنند که شهریار مغانلو که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارد و فصل گذشته نیز بهترین گلزن سپاهان بود و نمایش درخشانی را در خط حمله سپاهان از خود به اجرا گذاشت، به هدف اصلی سرخ‌پوشان تبدیل شده است.
مغانلو که تحت قرارداد باشگاه سپاهان است، شرایط دشواری برای جدایی از جمع طلایی‌پوشان به مقصد پرسپولیس دارد، اما مدیران این باشگاه امیدوارند بتوانند فرآیند جذب او را با موفقیت پشت سر بگذارند و چهارمین خرید تابستانی خود را از سپاهان انجام بدهند، اما سپاهانی‌ها مانند امید نورافکن بعید است رضایت به جدایی مهاجم تیم خود بدهند و عملاً باید احتمال این انتقال را چیزی نزدیک به صفر دانست مگر اینکه اتفاقات دیگری در این بین رخ بدهد.
مغانلو نیم‌فصل دوم لیگ بیستم عضو پرسپولیس بود که توانست در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ۸ گل بزند و ۳ پاس‌گل هم بدهد. وی فصل گذشته هم در لباس سپاهان آمار درخشان خود را تکرار کرد و ۸ بار برای طلایی‌پوشان گل زد و ۲ گل ساخت تا در ۲۷ سالگی آمادگی بالای خود را نشان دهد.