رضا نصر اصفهانی دستیار رجب زاده شد

رضا نصر اصفهانی  دستیار رجب زاده شد

رضا نصر اصفهانی دستیار سابق امیر قلعه نوعی سرمربی تیم گل گهر سیرجان به عنوان مربی تیم فجر شهید سپاسی معرفی شد.

مدیر رسانه ای باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز روز سه شنبه بیان داشت: نصر اصفهانی سابقه دستیاری با یحیی گل محمدی، مجتبی تقوی، لوکا بوناچیچ، مجتبی حسینی و امید نمازی را در کارنامه دارد.

حسین عمادی ادامه داد: همچنین برای تقویت تیم، فرزاد طیبی پور دروازه بان فصل گذشته تیم سایپا که در دسته یک حضور داشت را به خدمت گرفتیم.

خانه تکانی در فجر

فجری ها پس از سقوط از لیگ برتر برای حضوری پر قدرت در لیگ دسته یک تاکنون دست به تغییراتی اساسی زده اند و این امیدواری وجود دارد که این تیم بدون حاشیه همان معضلی که گریبان فجر سپاسی در لیگ برتر را گرفت، در این فصل حضوری موفق داشته باشند.

ابتدا پس از اینکه محمد حسین مفتاحی فرد به عنوان مدیر عامل جدید این باشگاه منصوب شد با چند مربی شیرازی همچون، اصغر اکبری، جمشید غدیری، مهرداد شکاری و مهدی رجب زاده مذاکره و برنامه انها را گرفتند.

در نهایت قرعه به نام مهدی رجب زاده کاپیتان اسبق فجر رقم خورد تا این مربی در دومین تجربه پس از حضور در تیم قشقایی شیراز،سکان تیم فجر را بر عهده بگیرد.

اختلاف سرمربی با مدیر عامل منجر به سقوط تیم فجر شد

اختلاف میان علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فجر که این تیم را از لیگ دسته یک به لیگ برتر آورده بود با رسول فلاح مدیرعامل سابق این تیم یکی از علل ناکامی فجری ها در لیگ برتر بود و در نهایت منجر به سقوط تیم فجر به لیگ دسته یک شد، هرچند مجتبی سر آسیایی پس از کلانتری سرمربی این تیم شد اما نتوانست از سقوط این تیم جلوگیری کند. کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال فارس براین باور بودند که فجری ها از مربیان بومی دارای کارنامه خوب در کادرفنی استفاده کنند که تاکنون با انتخاب رضا نصر اصفهانی این امر محقق نشده است. هنوز وضعیت بازیکنان این تیم که چه کسانی قرار است به تیم اضافه و یا جدا شوند مشخص نشده است.

تیم های فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز به عنوان نماینده  فارس در لیگ دسته یک حضور دارند و تیم ایمان سبز هم در دسته دوم کشور است.

اما قشقایی شیراز دیگر نماینده استان فارس در لیگ دسته یک است، هنوز تکلیف سرمربی و بازیکنان این تیم برای فصل جدید مشخص نشده.

رقابت های جدید لیگ دسته اول کشور قرار است از مرداد ماه سال جاری با شرکت ۱۸ تیم برگزار شود.