خبر مهم درباره فیش های حقوقی رتبه بندی

خبر مهم درباره فیش های حقوقی رتبه بندی

احکام موقت رتبه بندی معلمان در حال صدور است. بر همین اساس فرهنگیان می توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی https://my.medu.ir/ از صدور حکم خود مطلع شوند. اولین حکم از بالا ، جدیدترین حکم صادر شده برای شماست. رمز سامانه ، همان رمز سامانه رتبه بندی ( RTB.medu.ir)است .

نحوه دریافت احکام جدید رتبه بندی معلمان

وارد سامانه My.medu.ir شوید و گزینه احکام را انتخاب کنید .

 لینک ورود به سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان به نشانی my.medu.ir را در اختیار کاربران گرامی در سراسر کشور قرارداده ایم. همچنین در همین صفحه از اخبار مربوط به سامانه جدید رتبه بندی معلمان و فرهنگیان، مطلع می شوید.

سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان از اسفند ماه ۱۴۰۱، my.medu.ir است. فرهنگیان برای گرفتن حکم رتبه بندی، لازم است به تنها سایت رسمی احکام رتبه بندی فرهنگیان که همان سامانه مای مدیو است، مراجعه کنند.

نحوه مشاهده احکام رتبه بندی معلمان از طریق آدرس سایت جدید رتبه بندی فرهنگیان، my.medu.ir امکانپذیر است. این سامانه تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش، فعالیت دارد

ورود به سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان

برای ورود به سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان وجه داشته باشید که حتما قبل از ورود، فیلتر شکن خود را خاموش کنید تا با اختلال دسترسی به این سایت روبرو نشوید:

ورود به سایت جدید رتبه بندی

** آدرس سایت اصلی برای پرینت احکام و فیش رتبه بندی معلمان my.medu.ir است. بنابراین وارد سامانه My.medu.ir شوید و گزینه “نتیجه رتبه بندی” را انتخاب کنید. رمز سامانه، همان رمز سامانه رتبه بندی ( RTB.medu.ir) است.

نحوه دریافت احکام جدید رتبه بندی فرهنگیان و معلمان / نتیجه رتبه بندی معلمان

نحوه دریافت احکام رتبه بندی فرهنگیان و معلمان از طریق ورود به سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان به ترتیب زیر است:

در مرورگر خود نشانی my.medu.ir را جستجو کنید تا مطابق تصویری زیر، وارد سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان و معلمان یا همان سایت مای مدیو، شوید. سپس نقش خود را به عنوان “فرهنگی” انتخاب کنید. نام کاربری همان کد ملی است و رمز عبور همان رمز سامانه رتبه بندی ( RTB.medu.ir) است. بعد از وارد کردن عدد کد امنیتی در کادر آخر، روی دکمه ورود کلیک کنید.

در این مرحله، وارد پنل کاربری خود در سایت my.medu.ir (سایت جدید احکام رتبه بندی)، شده اید. روی آیکن “نتیجه رتبه بندی” کلیک کنید.

توضیحی بابت از دسترس خارج شدن سامانه نمایش احکام

با پیگیری هایی کانال مطالبه قانون، دلیل از دسترس خارج شدن سامانه my.medu و عدم نمایش احکام مشخص شد.

با توجه به مراجعه تعداد زیادی از همکاران به سامانه my.medu.ir این سامانه با مشکل مواجه شده و به همین دلیل از دسترس خارج شده است.

طبق اخباری که در دو سه روز گذشته از لحظه به لحظه صدور احکام منتشر کردیم، برخی احکام نکاتی داشته یا با اشکالاتی مواجه بوده که اینموارد باعث ایجاد نگرانی، ابهام و سوال برای همکاران شده است و به همین دلیل موج مراجعه حضوری به ادارات و تماس تلفنی با قسمت کارگزینی را ایجاد کرده است که در دو سه روز اخیر از نزدیک شاهد آن بودیم به همین دلیل در برخی مناطق بطور موقت احکام در سامانه نمایش داده نخواهد شد تا احکام نگارش اصلاحی هم صادر شود و پس از آن احکام منتشر شود.

آدرس سایت اصلی برای پرینت احکام و فیش رتبه بندی معلمان my.medu.ir

آدرس سایت اصلی برای پرینت احکام و فیش رتبه بندی معلمان my.medu.ir اینجا کلیک کنید آموزش نحوه مشاهده دریافت فیش و حکم رتبه بندی وارد سامانه My.medu.ir شوید و گزینه احکام یا فیش را انتخاب کنید . اولین حکم از بالا ، جدیدترین حکم صادر شده برای شماست رمز سامانه ، همان رمز سامانه رتبه بندی ( RTB.medu.ir)است .

طریقه دریافت احکام جدید و فیش های حقوقی

وارد سامانه My.medu.ir شوید و گزینه احکام را انتخاب کنید .

اولین حکم از بالا ، جدیدترین حکم صادر شده برای شماست

رمز سامانه ، همان رمز سامانه رتبه بندی ( RTB.medu.ir)است .

کلیه احکام تا چند روز آینده صادر خواهد شد , خواهشمند است از مراجعه حضوری به کارشناسی امور اداری خودداری نمایید.

احکام رتبه بندی و ترمیم در سایت فعال شد

حکم اول : حکم تطبیق نظام رتبه بندی معلمان برای یک مهر ۱۴۰۰

حکم دوم : تغییر حقوق و مزایا ، ویژه یک مهر ۱۴۰۰

حکم سوم : تغییر حقوق و مزایا ، به تاریخ اول فروردین ۱۴۰۱

حکم چهارم:ترمیم حقوق از مهر ماه۱۴۰۱

سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل و معلمان بازنشسته

آموزش و پرورش به منظور اطلاع فرهنگیان و مشاهده حکم کارگزینی، ۲ سایت را به عنوان سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل و معلمان بازنشسته معرفی نموده است که در سال جاری امکان مشاهده این حکم به منظور اطلاع از حقوق و سایر موارد برای شاغلان از طریق سایت my.medu.ir و برای بازنشستگان از طریق سایت cspf.ir امکان پذیر می باشد که ورود به این سایت نیازمند کدملی و رمز عبور می باشد.

سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان my.medu.ir و cspf.ir

کلیه شاغلان آموزش و پرورش و بازنشستگان فرهنگی می توانند برای دریافت حکم کارگزینی خود به سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل و معلمان بازنشسته مراجعه نموده و از طریق این سامانه به صورت غیر حضوری حکم کارگزینی آموزش و پرورش را دریافت نمایند. تفاوتی که بین نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته و شاغلین وجود دارد، سامانه متفاوت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان می باشد که در ادامه به توضیح سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان my.medu.ir و cspf.ir پرداخته شده است.

سایت ضمن خدمت فرهنگیان

برای ورود به سایت ضمن خدمت فرهنگیان از طریق آدرس و سامانه اینترنتی https://ltms.medu.ir/ اقدام کرده و بر روی لینک آن به نشانی https://ltms.medu.ir/ کلیک کنید.

مجلس تکلیف پرداخت معوقات رتبهبندی معلمان را معلوم کرد

رضا حاجی پور، سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از تعهد سرپرست وزارت آموزش و پرورش برای پرداخت معوقات قانون رتبهبندی معلمان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

حاجی پور در رابطه با تأخیر در پرداخت حقوق و معوقات معلمان، گفته که باور داریم که اتفاق تلخی افتاد و کمیسیون از روز اول پیگیر موضوع بود. سازمان برنامه و بودجه به جهت عدم همکاریها مقصر اصلی بود، همچنین نقش سازمان امور استخدامی کشور و از طرف دیگر خود وزارت آموزش و پروش که بایستی اقدام میکردند نیز در صحن علنی مجلس بیان شد.

براساس اظهارات نماینده آمل در مجلس، اگر به صورت سرانگشتی حساب کنیم، در کشور یک میلیون معلم بازنشسته، ۹۳۰ هزار معلم مشغول به کار و ۱۵ میلیون دانشآموز داریم. اگر دانشآموزان را به صورت خانوار و به تعداد ۱۰ میلیون خانوار در نظر بگیریم به علاوه آن دو میلیون معلم بازنشسته و مشغول به کار، میشود ۱۲ میلیون خانوار، حال اگر این عدد را ضرب در ۳ کنیم میشود ۳۶ میلیون نفر.

این تعداد به صورت مستقیم درگیر مسائل مربوط به آموزش و پرورش بوده و البته قطعا در کشور اثرگذار هستند و اگر به دنبال بحث اثرگذاری موثر باشید هنوز هم اکثر دانشآموزان از آموزگار خود اثرپذیری دارند. با این اوصاف و به عقیده من جامعه فرهنگیان از نظر اجتماعی و دموکراسی حرف اول را در راستای اقتدار این نظام میزنند.

وعده سرپرست آموزش و پرورش به معلمان

به گفته حاجیپور، بزرگانی که در حوزه تعلیم و تربیت در دانشگاه و در حوزه به درجات بالا رسیدهاند آیا ظرف یکسال به این جایگاه رسیدند یا در مدت زمان طولانی به این درجه رسیدند؟ پس بنابراین بایستی به معلمان توجه ویژه داشته باشیم.

براساس اعلام خبرگزاری خانه ملت، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرده که نباید در زمان پرداخت پاداش، رتبهبندی و حقوق فرهنگیان چشمانمان را ببندیم، ما بایستی پای معلمهایمان بایستیم و قانون مصوب را همه باید اجرا کنند لذا سازمان برنامه و بودجه مکلف به تأمین منابع اجرای قانون است. سرپرست وزارت آموزش و پرورش متعهد به بازنگری در رتبه بندی شده که پرداخت معوقات رتبهبندی در سال ۱۴۰۰ را یکی از مهمترین آنها بوده که باید انجام پذیرد.

نتیجه رتبه بندی معلمان چه شد؟

دریافت نتیجه رتبه بندی معلمان از سایت my medu.ir امکان پذیر شده است. نتایج رتبه بندی در هیچ یک از دسترسی های امور اداری دیده نمی شود و تنها راه مشاهده نتایج رتبه بندی معلمان سامانه مای مدیو خواهد بود. برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه و راهنمای دریافت نتیجه رتبه بندی my .medu.ir با ما همراه باشید.

فرآیند دریافت نتیجه رتبه بندی my medu.ir آغاز شده است و کلیه فرهنگیانی که به استناد ماده ۴ و ۵ آئین نامه نظام رتبه بندی معلمان نسبت به ارائه تقاضا، تشکیل پرونده و بارگذاری مدارک و مستندات در سایت رتبه بندی فرهنگیان rtb.medu.ir (سامانه رتبهبندی معلمان) اقدام نموده بودند حالا می توانند با مراجعه به my.medu.ir رتبه بندی خود را مشاهده و دریافت نمایند.

همانطور که می دانید با توجه به دستورالعمل وزارتی رتبه بندی معلمان مبنی بر داشتن سنوات حداقل ۱۵ سال تجربی برای احراز رتبه ۴( دانشیارمعلم) و سنوات حداقل ۲۱ سال تجربی برای احراز رتبه ۵ ( استاد معلم)، لذا سنوات دوران تحصیل دانشسرای مقدماتی، دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی ۴ سال و تربیت معلم ۲ سال و نیز خدمت سربازی ۲ سال ( به جز خدمت سربازمعلم) از سنوات همکارانی که رتبه ۴ یا ۵ گرفته اند کسر خواهد شد.

برای احراز هر رتبه امتیاز نهایی ملاک نیست و هر فرد باید حداقل هر شایستگی و تجربه را کسب کند. همچنین امتیاز بیشتر در یک شایستگی، کسری دیگری را جبران نمی کند.

درجات رتبه بندی معلمان: حداقل امتیازات نهایی (کلی) برای احراز رتبه معلمان my .medu.ir در سراسر کشور در لیست زیر قرار گرفته است:

رتبه ۱ آموزشیار معلم ۴۶۰ امتیاز

رتبه ۲ مربی معلم ۵۳۰ امتیاز

رتبه ۳ استادیار معلم ۶۰۰ امتیاز

رتبه ۴ دانشیار معلم ۷۵۰ امتیاز

رتبه ۵ استاد معلم ۹۰۰ امتیاز.

آموزشیار معلم {۴۵% مجموع امتیازات حق شغل و حق شاغل و فوق العاده شغل}

مربی معلم {۵۵% مجموع امتیازات حق شغل و حق شاغل و فوق العاده شغل{

استادیار معلم {۶۵% مجموع امتیازات حق شغل و حق شاغل و فوق العاده شغل}

دانشیار معلم {۷۵% مجموع امتیازات حق شغل و حق شاغل و فوق العاده شغل}

استاد معلم {۹۰% مجموع امتیازات حق شغل و حق شاغل و فوق العاده شغل}

سایت اعلام نتیجه رتبه بندی my medu.ir

سایت اعلام نتیجه رتبه بندی my medu.ir است و با توجه به آخرین تغییرات، نتایج رتبه بندی در سامانه my medu.ir نمایش داده خواهد شد. به منظور سهولت در کار شما عزیزان لینک مستقیم ورود به سایت نتایج رتبه بندی معلمان در این مقاله قرار گرفته است و کافیست بر روی تصویر زیر کلیک کنید تا مستقیما به my medu.ir هدایت شوید.

زمان اعلام نتیجه رتبه بندی معلمانmy.medu.ir

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، زمان اعلام نتیجه رتبه بندی معلمانmy.medu.ir پیش از اتمام سال خواهد بود و تمامی احکام فرهنگیان مشمول رتبه بندی تا ۷ اسفند ماه صادر خواهد شد. اما مطابق نظرسنجی ها و گزارش های اعلام شده ، تا ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ ، تنها ۱۲ درصد فرهنگیان از رتبه نهایی خود مطلع گردیده اند.

اکثر این افراد هم از طریق هیات های ممیزه در ادارات از رتبه خود مطلع شده و درصد کمی هم بازنشستگانی هستند که رتبه قطعی آنها دیروز در my medu ir بارگذاری شد و برای دریافت نتیجه رتبه بندی به my.medu.ir مراجعه کرده اند.

افرادی که بعد از اعلام نتایج، رتبه قطعی خود را در my medu.ir مشاهده کرده اند با توجه به کسر امتیازات مربوط به اظهار نظر مدیر و ارزیاب در بخش های مشارکت در شوراها و تدریس به همکاران و همچنین نحوه اظهار نظر مدیر و ارزیاب، از رتبه اعلام شده در my. medu. ir ناراضی هستند و قطعا درصدزیادی از افراد که هنوز نسبت به دریافت نتیجه رتبه بندی خود در سایت نتایج رتبه بندی معلمان my medu ir اقدام ننموده اند نیز پس از اطلاع از رتبه خود به جمع این معترضین خواهند پیوست.

کسر امتیازات یاد شده بر خلاف وعده هایی که قبلا و پس از بارگذاری مستندات اعلام شده بود، صورت گرفته است و حتی ارزیابان هم امتیازات مذکور را تایید کرده بودند که این امتیازات پس از ارزیابی، توسط وزارت آموزش و پرورش حذف شدند!

مشکل عدم مشاهده رتبه بندی معلمان

اگر شما هم مثل بسیاری از کاربران دچار مشکل عدم مشاهده رتبه بندی معلمان در my medu.ir شدید و با پیام «این سرویس به زودی فعال خواهد شد» نگران نباشید چون راه حل آن را در این قسمت معرفی می کنیم.

روش اول: اگر با کلیک بر روی گزینه نتیجه رتبه بندی مای مدیو my. medu. ir، نمی توانید نتایج را ببینید می توانید به بخش حکم شاغلین مراجعه کنید.

روش دوم: برای دریافت نتیجه رتبه بندی my.medu. ir، ابتدا به بخش فیش حقوقی بروید، در بخش نوار آدرس کلمه fish را در انتهای آدرس پاک کنید و به جای آن کلمه ordinance را بنویسید و اینتر بزنید. در این صورت در بخش حکم شاغلین my medu ir ordinance قادر به مشاهده نتایج رتبه بندی خود خواهید بود.