انقلاب علیه محرومیت در منطقه ۲ شیراز جریان دارد

دکتر تولایی، شهردار منطقه 2 خبر داد: رشد ۷۵ درصدی فعالیت‌های عمرانی در سال 1401 نسبت به 1400

انقلاب علیه محرومیت در منطقه ۲ شیراز جریان دارد
نقطه عطف فعالیت‌های عمرانی و شکوفایی منطقه 2 شهرداری شیراز در سال ۱۴۰۱ رقم خورد

در حالی‌که منطقه ۲ شهر شیراز در محدوده مناطق کمتربرخوردار قرار گرفته است، با گسترش طرح‌های عدالت‌گستر و توجه ویژه شورای شهر و شهردار شیراز به این منطقه با گذشت یک‌سال، منطقه 2 بر قله موفقیت شهرداری مناطق قرار گرفت و با جذب یکصدوهفتاد درصدی بودجه توانسته است مقام اول را در این زمینه کسب نماید.
در همین ارتباط شهردار منطقه ۲ شیراز گفت: همواره یکی از محورهای نشان‌دهنده توسعه مناطق شهری میزان سرمایه‌گذاری و پرداخت عوارض ناشی از ساخت‌وساز و فعالیت‌های مشاغل در شهرداری‌ها است که به لطف خدا با تحقق بودجه و اجرای برنامه‌های عملیاتی در حوزه عمرانی و فرهنگی شاهد مشارکت شهروندان در منطقه هستیم.

دکتر محمد تولایی گفت: در تلاش هستیم تا در سال جدید که به فرمایش رهبر معظم انقلاب، سال کنترل تورم و افزایش تولید نام‌گذاری شده است، با مساعدت به شهروندان برای توسعه و رونق اقتصادی و مهار تورم گام‌های موثری برداشته شود و در همین راستا رشد ۷۵ درصدی فعالیت‌های عمرانی نسبت به سال ۱۴۰۰ و کسب عنوان شهرداری برتر در حوزه فضای سبز در بین مناطق شهرداری شیراز، تکالیف خادمان مردم را دو چندان می‌کند که امیدواریم تا پایان سال با تکمیل پیاده‌راه سلامت و کوچه‌های سبز، بهسازی و مرمت پارک‌های محله‌ای و بزرگ‌مقیاس گام‌های بلندی برداشته شود.
شهردار منطقه 2 شیراز گفت: متاسفانه در طول سال‌های گذشته به برخی بخش‌های شهری در این منطقه کم‌توجهی شده، به نحوی که برخی معابر پس از ۳۰ سال آسفالت شده و یا مراحل صدور پروانه ساخت فرایندی طولانی‌مدت داشته است که با تدابیر لازم اکنون شاهد رشد فزاینده و تسریع در احداثات و رونق منطقه هستیم.

وی از شهروندان خواست با اعتماد به خادمان خود ضمن مشارکت در اداره امور و همکاری با شهرداری در پرداخت عوارض شهری به ویژه در موعد تخفیفات مصوب شورای شهر در ماه آتی اقدام نمایند تا از تخفیف بسیار مناسب سال جاری استفاده كرده و هزینه‌های اجرای طرح‌های عمرانی جذب گردد.
جوان‌ترین شهردار مناطق شیراز در پایان از کلیه کارشناسان و همکاران در شهرداری منطقه، همچنین معاونین و رؤسای سازمان‌های شهرداری شیراز بابت تلاش‌های شبانه‌روزی به‌ویژه در ایام نوروز تقدیر و تشکر کرد.