اعلام نتایج مسابقه طراحی نمای بیمارستان اسپادانا

اعلام نتایج مسابقه طراحی نمای بیمارستان اسپادانا

 محمدرضا عمانی، مدیر عامل این شرکت امین طب، اظهار کرد: نظر به اهمیت ترویج مسابقات طراحی و معماری و شهرسازی، ایجاد رقابت سالم میان طراحان معماری، شهرسازی و رشته‌های وابسته و در نتیجه نیل به معماری و شهرسازی کارآمد متناسب با فرهنگ، اقلیم و محیط زیست، شرکت امین طب سپانو طراحی معماری نمای پروژه احداث بیمارستان تخصصی ۲۵۰ تختخوابی اسپادانا واقع در شهر اصفهان را به مسابقه گذاشت.

وی افزود: فراخوان طراحی نمای بیمارستان اسپادانا در تاریخ هفتم اسفند ماه ۱۴۰۲ از طریق شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های خبری و رسانه‌های معتبر معماری کشور به صورت رسمی اعلام شد.

مدیر عامل شرکت تاکید کرد: در بازه‌ی زمانی تعیین شده جهت ثبت نام مسابقه طراحی نمای بیمارستان (به مدت ۱۴ روز از اعلام فراخوان) تعداد ۳۱۷ نفر از معماران سراسر کشور در مسابقه ثبت نام کردند، که از این تعداد ۶۸ شرکت کننده آثار خود را تا پایان مهلت مقرر (۳۰ ام فروردین ماه ۱۴۰۳) برای دبیرخانه مسابقه ارسال نمودند.

مهندس عمانی تصریح کرد: در نخستین گام، هیئت محترم داوران متشکل از سه داور از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشکده‌های معماری دانشگاه‌های کشور آثار ارسال شده را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دادند و هر یک از داوران آثار برگزیده خود را امتیاز بندی و انتخاب کردند.

وی ادامه داد: در جلسه داوری نهایی که با حضور داوران و مسئولان برگزاری مسابقه برگزار شد، آثار منتخب مورد بحث و داوری نهایی قرار گرفته و پس از امتیازدهی آثار برتر مشخص شدند.

مدیر عامل شرکت یادآور شد: با توجه به معیارهای عنوان شده برای مسابقه، در نهایت نفرات برگزیده به ترتیب انتخاب هیئت داوران به شرح زیر است:

تذکر: با توجه به نیاز کارفرما به تحقق پذیری طرح (بند یک معیارهای داوری) طرح‌های برگزیده بایستی موارد یا موانع موجود در طرح جهت امکان تحقق پذیری آن یا سایر معیارهای مد نظر را با هماهنگی کارفرما رفع نمایند.

رتبه اول: کد AT395
سرپرست گروه:
 شایان قوی دست
تیم طراحی: 
حسین حاجیان، تارا شهنواز

رتبه دوم: کد AT253
سرپرست گروه:
 علی بیدارم
تیم طراحی:
 ساناز شعبانی نودهی، حامد بختیاری اصل

رتبه سوم: کد AT194
سرپرست گروه: 
نیلوفر ساعی بهروزی
تیم طراحی: 
پریا اکبری