3 مدال طلا و یک نقره در روز پایانی ملی‌پوشان قایقرانی

آب‌های آرام قهرمانی آسیا

3 مدال طلا و یک نقره در روز پایانی ملی‌پوشان قایقرانی
روز پایانی مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا

به گزارش روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا صبح امروز 10 اردیبهشت ماه در روز پایانی در سمرقند ازبکستان ادامه پیدا کرد.

ملی‌پوشان کشورمان در 5 ماده فینال به مصاف رقیبان رفتند.

الناز شفیعیان در کایاک یکنفره 200 متر زیر 23 سال بانوان در رقابت با رقیبانی از تاجیکستان، تایلند، قزاقستان، ازبکستان، اندونزی و هند با زمان 43.595 ثانیه زودتر از رقیبان از خط پایان عبور کرد و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و قزاقستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

داریوش محمدی و علیرضا خمسه در کایاک دونفره 200 متر مردان جوانان در رقابت با رقیبانی از تاجیکستان، تایلند، قزاقستان، ازبکستان، چین‌تایپه، قرقیزستان و هند با زمان 35.439 ثانیه دوم و صاحب مدال نقره شدند. در این رقابت نمایندگان قزاقستان و ازبکستان به ترتیب اول و سوم شدند.

شایان حسینی در کانوی یکنفره 200 متر مردان زیر 23 سال در رقابت با رقیبانی از عراق، قزاقستان، ازبکستان، تاجیکستان و هند با زمان 44.268 ثانیه پنجم شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، قزاقستان و هند به ترتیب اول تا سوم شدند.

ارشین رضانژاد و ترنم اکبرزاده در کایاک دونفره 200 متر بانوان جوانان در رقابت با حریفانی از تایلند، قزاقستان، ازبکستان، تاجیکستان و هند با زمان 42.366 ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفتند و صاحب مدال طلا شدند. در این رقابت نمایندگان قزاقستان و تایلند به ترتیب دوم و سوم شدند.

الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور در کایاک دونفره 200 متر بانوان زیر 23 سال در رقابت با حریفانی از تایلند، قزاقستان، ازبکستان، تاجیکستان و هند با زمان 41.661 ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفتند و صاحب مدال طلا شدند. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و قزاقستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

با این نتایج مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا در سمرقند ازبکستان به پایان رسید.