با تلاش مدیریت شهری، در آینده ای نزدیک از بازار بزرگ پروتئین شیراز بهره‌برداری می شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اظهار داشت: راه‌اندازی بازار پروتئین و ساماندهی دروازه کازرون یک پروژه و یک ضرورت برای کلان‌شهر شیراز است.

با تلاش مدیریت شهری، در آینده ای نزدیک از بازار بزرگ پروتئین شیراز بهره‌برداری می شود.

در نشست مشترک رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست، خدمات شهری شورای اسلامی شهر، رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس، معاونین محیط زیست و خدمات شهری و شهرسازی و معماری، نماینده معاونت فنی و عمرانی شهرداری و بهره‌بردار بازار بزرگ پروتئین شیراز بر رفع ایرادات این مرکز و بهره‌برداری از آن در آینده نزدیک تأکید شد.

مسعود زارعی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر: راه‌اندازی بازار پروتئین و ساماندهی دروازه کازرون یک پروژه و یک ضرورت برای کلان‌شهر شیراز است.

حجت جوانمردی رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس: اتاق اصناف تا زمان اتمام ساماندهی محور دروازه کازرون و بهره‌برداری از بازار بزرگ پروتئین در کنار مدیریت شهری خواهد بود.

مهدی قلندری معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز: طرح ساماندهی محور دروازه کازرون در مرحله نهایی تصویب در کارگروه ماده ۵ اداره کل راه و شهرسازی استان فارس قرار دارد که به‌زودی به شهرداری ابلاغ خواهد شد.

روح‌الله خوشبخت معاون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز: از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات و تسریع در بهره‌برداری از بازار بزرگ پروتئین استفاده خواهیم کرد و به‌زودی طرح ساماندهی محدوده دروازه کازرون اجرای می‌شود.