رئیس شورای اسلامی شهر شیراز:فراهم کردن فضای امید و نشاط وظیفه همگان است/ رضایمندی ملاک برنامه‌های آینده شورا و شهرداری است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: آینده خوبی همراه با رضایتمندی را برای مردم کلان‌شهر شیراز نوید می‌دهیم

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز:فراهم کردن فضای امید و نشاط وظیفه همگان است/ رضایمندی ملاک برنامه‌های آینده شورا و شهرداری است.
سید ابراهیم حسینی رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در آغاز عملیات جهش آسفالت با اعتبار ۱۲هزارمیلیارد ریال با مساحت ۶میلیون مترمربع گفت: شورای ششم و شهرداری طی دو سال گذشته برنامه‌های خوب و مناسبی را رقم زده است و اکنون آثار این خدمت از امروز برای شهروندان قابل رویت و مشاهده است.

او با اشاره به اینکه جهش آسفالت می‌تواند سرآغاز جهش و افزایش رضایمندی مردم از خدمات پارلمان شهری و شهرداری باشد، تاکید کرد: در نیمه دوم سال جاری و سال ۱۴۰۲ شاهد ظهور و بروز برنامه‌های شورای ششم و مدیریت شهری در سال دوم شورا خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ضمن تشکر از زحمت‌های شهرداری و کارکنان زحمتکش این نهاد خدمات‌رسان و مردمی اظهار امیدواری کرد: آینده خوبی همراه با رضایتمندی را برای مردم کلان‌شهر شیراز نوید می‌دهیم.

 این مقام ارشد شورای ششم با تبریک روز خبرنگار در ۱۷ مردادماه عنوان کرد: از نظر مجموعه شورا و شهرداری و همه دستگاه‌های نظارتی و خدماتی غالب جامعه مردم، نخبگان و اصحاب رسانه همگی یک مجموعه هستیم که با همفکری اهداف را برای ساختن شهری سالم دنبال کنیم. 

 حسینی ضمن بهره‌مندی و استفاده از نقطه‌نظر افراد جامعه در برنامه‌ریزی و مدیریت شورا و شهرداری تصریح کرد: اصحاب رسانه می‌توانند با اطلاع‌رسانی اقدامات ارزشمند شهرداری و شورا به مردم امید، نشاط و اطمینان را تزریق کنند.

 او در پایان گفت: همه ما در برابر ایجاد فضای امید و پر نشاط مسئول هستیم و اصحاب رسانه در این مسیر بیشترین کمک را می توانند به مجموعه مدیریت شهری و شورا داشته باشند.