بیش از ۸۱۹ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد وارد فاز عملیاتی شد

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه ۸۱۹ هزار و ۵۱۰ واحد مسکونی شهری و روستایی توسط آن بنیاد وارد فاز عملیاتی شده است از تحویل ۳۲۷ هزار و ۸۲۵ واحد به متقاضیان در دولت سیزدهم خبر داد.

بیش از ۸۱۹ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد وارد فاز عملیاتی شد

غلامرضا صالحی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در روستاها و شهرهای تحت مسئولیت بنیاد تشریح کرد و گفت: از ابتدای اجرای نهضت ملی مسکن تاکنون ۸۱۹ هزار و ۵۱۰ واحد توسط بنیاد مسکن در شهرهای و روستاها وارد فاز اجرا شده که از این تعداد ۳۲۷ هزار و ۸۲۵ واحد به اتمام رسیده است و ۴۹۱ هزار و ۶۸۵ واحد نیز در دست اجرا قرار دارد.

۵۶۰ هزار واحد مسکونی روستایی وارد فاز عملیاتی شد

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: در مجموع در بخش روستایی ۵۶۰ هزار و ۴۹۸ واحد وارد فاز عملیاتی شده است که از این رقم، تعداد ۳۰۵ هزار و ۸۴۶ واحد به اتمام رسید و تحویل متقاضیان شد و ۲۵۴ هزار و ۴۶۵ واحد نیز در حال اجراست که پیشرفت های متفاوتی نیز دارد.

به گفته صالحی، در بخش شهری نیز در مجموع ۲۵۹ هزار و ۱۲ واحد وارد فاز عملیاتی شده است که حدود ۲۲ هزار واحد آن تحویل متقاضیان شده و مابقی نیز در دست اجرا قرار دارد.

یادآور می‌شود، هم اکنون میزان تسهیلات در بخش روستایی به ازای هر واحد ۳۵۰ میلیون تومان و از نوع تسهیلات کم بهره است.