جام قهرمانی پرسپولیس در دستان این گلر است(عکس)

رشید بازهم مانع از صدرنشینی سرخ‌ها می‌شود؟

جام قهرمانی پرسپولیس در دستان این گلر است(عکس)

آمار گذشته رشید مظاهری مقابل پرسپولیس نشان میدهد سرخپوشان کار سختی برای باز کردن دروازه پیکان دارند.

پیکان و پرسپولیس عصر روز شنبه یکی از حساسترین بازی های لیگ بیست و دوم را برگزار میکنند؛ جایی که سرخ پوشان برای پس گرفتن صدرجدول از سپاهان به دنبال برد مقابل تیم جوان مجتبی حسینی هستند و در سوی مقابل خودروسازان با عبور از حواشی مربوط به میزبانی خود به دنبال نشان دادن تواناییهای فنی‌‌شان در بازی بزرگ هستند.

بیشک یکی از بازیکنانی که در این مسابقه تاثیرگذار خواهد بود، رشید مظاهری است. گلر سابق استقلال که بعد از جدایی از سپاهان در نیم فصل دوم آمار خوبی را در پیکان برجای گذاشته، سد محکمی مقابل سرخپوشان پایتخت محسوب میشود‌.

مهار پنالتی پرسپولیس در لیگ پانزدهم توسط رشید که آنروزها گلر شماره یک ذوب آهن بود

رشید در شرایطی برای شانزدهمین بار مقابل پرسپولیس به میدان میرود که پیش از این با پیراهن تیم های ذوبآهن، استقلال، تراکتور و سپاهان نمایش های خوبی در برابر سرخپوشان داشته و آمار او نشان میدهد که باز کردن دروازه پیکان در بازی شنبه کار راحتی برای شاگردان یحیی گلمحمدی نیست.

مظاهری در گذشته در ۱۵ بازی مقابل پرسپولیس به میدان رفته که آمار بردهای او بیش از هر نتیجه دیگری است. او ۶ بار برابر پرسپولیس برنده از زمین خارج شده و ۴ تساوی به دست آورده است. رشید در شرایطی آمار مطلوبی را مقابل پرسپولیس به دست آورده که سرخها روزهای درخشانی را با برانکو ایوانکوویچ و یحیی گلمحمدی داشتند اما تیمهایی که این گلر در آنها حضور داشت در همین مدت هم پیروزیهای مهمی را کسب کردند.

دربی و تجربه ای متفاوت برای مظاهری؛ او بارها مقابل مهاجمان پرسپولیس ایستادگی کرد

نمونه مهم این اتفاق در فصل گذشته و آخرین باری بود که رشید جلوی سرخ ها قرار گرفت. این دروازهبان باتجربه با پیراهن سپاهان موفق به پیروزی مقابل پرسپولیس و باعث قطعی شدن قهرمانی استقلال شد.

اوج هنرنمایی رشید در مقابل پرسپولیس اما به لیگ پانزدهم برمیگردد که او در روزهایی که به تازگی نامش در فوتبال ایران مطرح شده بود در دو بازی رفت و برگشت مقابل پرسپولیس پنالتی مهار کرد. در آن فصل ذوبآهن در دو بازی رفت و برگشت یک پیروزی و یک تساوی به دست آورد و در همان فصل پرسپولیس با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان قهرمان نشد. در جام حذفی همان فصل هم رشید و ذوبآهن، پرسپولیس را حذف کردند.