امیدوارم کرواسی، آرژانتینی‌ها را 4گله کند!

امیدوارم کرواسی، آرژانتینی‌ها را 4گله کند!

صحبت‌های یک روزنامه‌نگار اسپانیایی در برنامه تلویزیونی ال‌چیرینگیتو علیه تیم ملی آرژانتین، جنجالی شده و اعتراض شدید آرژانتینی‌ها را به دنبال داشت. او با در صحبت‌هایش انتقادهایی تند به آلبی‌سلسته مطرح کرد و در نهایت گفت آرزویش باخت پرگل آنها در بازی‌های بعدی است.

البته بعد از بازی آرژانتین و هلند موجی رسانه‌ای در اسپانیا علیه آلبی‌سلسته به راه افتاد و اغلب رسانه‌های این کشور مطالبی انتقادی درباره رفتار بازیکنان آرژانتین منتشر کرده بودند. اما این روند در برنامه تلویزیونی ال‌چیرینگیتو به اوج رسید و خوانما رودریگز صحبت‌هایی در این برنامه مطرح کرد که مردم آرژانتین را خشمگین کرده است.

این روزنامه‌نگار اسپانیایی گفت:" من امیدوارم کرواسی 4گله‌شان کند. حتی اگر خوش‌شانس باشند و به فینال برسند آنوقت امیدوارم فرانسه 6 گل به آنها بزند. اصلا نمی‌شود دوست‌شان داشت. نمی‌شود از آنها دفاع کرد. فوتبالی که آنها بازی می‌کنند فوتبال نیست.

آنها دنیای فوتبال را علیه خودشان کرده‌اند. نیمه‌نهایی جام جهانی بین آرژانتین و کرواسی نیست. بین آرژانتین و کل دنیا است. امیدوارم اگر به فینال برسند شش گل بخورند. کارما وجود دارد و سراغ‌شان خواهد رفت".