کمپانی آمریکایی بنجامین مور از رنگ سال 2024 میلادی رونمایی کرد: آبی نوا 825

به تازگی تعدادی ااز کمپانی‌های جهانی فعال در حوزه‌ی تولید رنگ به اعلام رنگ سال ۲۰۲۴ میلادی به انتخاب خود پرداخته‌اند! رنگ‌هایی که هر یک، چشم‌اندازی منحصربه‌فرد از آینده را به روی فضاهای زندگی ما می‌گشاید.

کمپانی آمریکایی بنجامین مور از رنگ سال 2024 میلادی رونمایی کرد: آبی نوا 825

جالب است بدانید کارشناسان رنگ در تلاش برای به تصویر کشیدن حالات و آرزوهای سال آینده، به سمت سایه‌های ملایم و آرام گرایش پیدا کرده‌اند و امیدوارند که برخلاف امسال (به عنوان سالی بسیار پرتلاطم)، ۲۰۲۴ سالی پُرآرامش باشد.

بنجامین مور اند کو به عنوان یک شرکت شیمیایی آمریکایی (مستقر در مونتویل در ایالت نیوجرسی کشور ایالات متحده آمریکا) فعال در حوزه‌ی تولید رنگ و پوشش‌های سطحی به تازگی رنگ سال۲۰۲۴ میلادی را در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی اعلام کرده است: آبی نوا ۸۲۵.

رنگ "آبی نوا ۸۲۵" به عنوان سایه‌ای اشباع شده و ظریف از رنگِ آبی (یک هماهنگی پر جنب و جوش میان آبی و بنفش)، رنگی است که در عینِ حفظ آرامش وآسودگی فضا، جذابیت قابل توجهی را نیز به آن می‌افزاید. این رنگ با دوگانگی منحصربه‌فرد خود، رنگ اصلی سرد را با ته‌رنگ‌های گرم متعادل می‌کند.

آندریا ماگنو ، مدیر بازاریابی و توسعه رنگ کمپانی بنجامین مور درباره رنگ سال ۲۰۲۴ می‌گوید:

"آبی نوا ۸۲۵، یک رنگ فریبنده و جادویی است! نت‌های گرم در این رنگ سرد، همان چیزی است که به آن عمق می‎‎بخشد و آن را جذاب می‌کند. نور و تاریکی، گرمی و خنکی و... همه و همه به شیوه‌ای غیرمنتظره اما متقاعدکننده در کنار هم قرار می‌گیرند."

کمپانی رنگ بنجامین مور همچنین به معرفی ۸ رنگ ترند سال ۲۰۲۴ میلادی نیز اقدام نموده است!

شاید این سوال پیش آید که ترند چیست؟ در پاسخ بایستی گفت هر چیزی که در یک بازه زمانی خاص، مد شود و یا قرار باشد که مد بشود، یک روند مد یا ترند نامیده می شود. روند مد می تواند در حیطه پوشاک، استایل، معماری و یا حتی دیگر فاکتورهای اجتماعی باشد.