کشف توده ۵ کیلویی در حین عمل زیبایی بیمار جوان + عکس

عمل جراحی زیبایی ۹ ساعته

کشف توده ۵ کیلویی در حین عمل زیبایی بیمار جوان + عکس

هفته گذشته در جریان انجام عمل زیبایی پیکرتراشی، پزشکان متوجه توده ۵ کیلوگرمی در رحم بیمار شدند که پیش از آن در آزمایش ها و معاینات قبلی در سایر مراکز، تشخیص داده نشده بود.

دکتر مینا حسنی رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا علیه السلام لارستان در تشریح این خبر اظهار داشت: دکتر وحید صالحی متخصص جراحی عمومی مرکز یکی از پزشکانی است که طی دوسال گذشته در مجموعه درمان منطقه خدمت می کند و هفته پیش در جریان یکی از عملهای زیبایی خود بر روی خانم جوانی، متوجه موضوعی غیر عادی می شود.

وی بیان داشت: در میانه جراحی پیکر تراشی و با باز شدن حفره شکمی، دکتر صالحی پزشک جراح متوجه توده بزرگی در رحم شده و جهت کنترل اوضاع، دکتر انصاری متخصص زنان و زایمان مرکز نیز بر بالین بیمار حاضر می شود.

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لارستان خاطر نشان کرد: دو نکته قابل توجه در این جراحی آن را با سایر عملهای متعدد زیبایی، متمایز کرده؛ یکی اندازه ۵ کیلویی توده خارج شده است که با اقدام صحیح پزشک، رحم و تخمدان های خانم جوان آسیب ندید.

وی افزود: نکته قابل توجه دیگر اینکه در خلال عمل جراحی زیبایی ۹ ساعته، با تشخیص صحیح، درمان لازم نیز صورت گرفته و دکتر صالحی جراح عمومی بر اساس توانمندی های خود توانست عمل فوق الذکر را زیر نظر دکتر انصاری متخصص زنان و دکتر رحیمی متخصص بیهوشی و با یاری تکنسین های اتاق عمل دقیق و سریع انجام دهد.