معرفی کامل هتل پلازا مسقط

سفرکردن جزو تجربه‌های به‌یادماندنی و لذت‌بخش است، به‌ویژه اگر اقامتگاه خوبی را برای خود انتخاب کرده باشید.

معرفی کامل هتل پلازا مسقط

مسقط یکی از مقصدهای پرطرفدار گردشگری است که پیش از سفر به آن باید برای رزرو هتل اقدام کنید. در میان گزینه‌های مختلف رزرو هتل مسقط، هتل پلازا مسقط یکی از انتخاب‌های خوب و اقتصادی است. این هتل با داشتن سه ستاره، امکانات قابل‌قبولی را به مسافران ارائه می‌کند و ازطرفی اقامت در آن، هزینه چندان زیادی ندارد. در این مطلب، به‌طور کامل درمورد این هتل، امکانات و خدمات آن صحبت خواهیم کرد.

معرفی هتل پلازا مسقط

هتل پلازا یکی از هتل های سه‌ستاره شهر مسقط است که به‌دلیل فاصله نه‌چندان زیاد با مراکز خرید و مرکز شهر، مورد توجه مسافران قرار گرفته و گزینه‌ای وسوسه‌انگیز برای اقامت در این شهر محسوب می‌شود. این هتل، امکانات متنوعی دارد که به اقامت راحت مسافران در آن کمک می‌کند. باوجود سه‌ستاره بودن، برخی امکانات این هتل در حد اقامتگاه‌های لوکس و مدرن هستند. هتل پلازا خدماتی با سطح کیفی عالی به مسافران ارائه می‌کند تا از اقامت در این هتل رضایت کامل داشته باشند.

همان‌طورکه گفته شد، این هتل هم‌جوار با بسیاری از مراکز خرید مهم مسقط است و این موضوع یکی از مزایای آن محسوب می‌شود. از دیگر مزایای اقامت در هتل پلازا می‌توان به فاصله کم تا فرودگاه بین‌المللی مسقط اشاره کرد؛ درنتیجه، رفت‌وآمد به فرودگاه در ابتدا و انتهای سفر کار سختی نخواهد بود.

امکانات عمومی در هتل پلازا

اگر به‌دنبال رزرو هتل مسقط با قیمتی اقتصادی و امکانات مناسب هستید، هتل پلازا را به شما توصیه می‌کنیم. ازجمله امکانات عمومی این هتل می‌توان به پذیرش 24ساعته آن اشاره کرد؛ درنتیجه، در هر ساعت از شبانه‌روز که به مسقط رسیدید، پذیرش شما در هتل انجام می‌شود و قادر به استفاده از خدمات آن خواهید بود. این هتل دارای پارکینگ مخصوص نیز هست که استفاده از آن برای مسافرانی که با خودروی شخصی به مسقط سفر کرده‌اند، رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه ندارند.

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد که درصورت هماهنگی قابل استفاده است. لابی و اتاق‌های این هتل مجهز به وای‌فای رایگان هستند و مسافران به‌محض استقرار در هتل می‌توانند از آن استفاده کنند. تاکسی‌سرویس هتل به‌صورت 24ساعته فعالیت دارد و علاوه‌بر آن، امکان اجاره خودرو ازطریق هتل نیز برای مسافران وجود دارد.

خشک‌شویی، دفتر خدمات مسافرتی یا آژانس هواپیمایی، صندوق امانات در پذیرش، حمل چمدان به اتاق و بالعکس، رستوران، کافی‌شاپ، صبحانه بوفه و روم‌سرویس 24ساعته، از دیگر امکانات عمومی این هتل هستند که برخی از آن‌ها به‌صورت رایگان و برخی مانند خشک‌شویی با پرداخت هزینه اضافه قابل استفاده هستند.

بوفه صبحانه هتل به‌صورت رایگان سرویس‌دهی دارد؛ اما رستوران هتل برای وعده‌های ناهار و شام با پرداخت هزینه قابل استفاده است. درصورت تمایل می‌توانید از کافی‌شاپ هتل نیز استفاده کنید و نوشیدنی خود را در اتاق یا نزدیک استخر نوش‌جان کنید.

امکانات اتاق‌های هتل پلازا مسقط

این هتل دارای انواع مختلف اتاق‌های کینگ استاندارد، دوبل خانواده، تریپل کلاسیک، اتاق سینگل، اتاق تویین استاندارد و سوییت‌های خانوادگی است که بسته به زمان سفر و ظرفیت، امکان رزرو هر کدام از آن‌ها وجود دارد. ازجمله امکانات و خدمات تمام اتاق‌ها می‌توان به نظافت روزانه اشاره کرد که نیازی به پرداخت هزینه نداشته و در ساعتی مشخص انجام می‌شود.

تمام اتاق‌های هتل به سیستم تهویه هوای مطبوع نیز متصل هستند که باعث تمیزی هوای اتاق‌ها می‌شود. در تمام اتاق‌ها، به‌جز سرویس خواب یک میز کار هم وجود دارد. کتری برقی، گاوصندوق در اتاق، تلویزیون و مبلمان راحتی از دیگر امکانات ثابت در تمام اتاق‌های هتل هستند. بعضی از اتاق‌های این هتل مجهز به تخت‌های دونفره و برخی تنها تخت یک‌نفره دارند که قبل از رزرو باید به این موضوع دقت کرد. ظرفیت اتاق‌ها استاندارد است و سرویس آن‌ها مطابق با ظرفیت، فراهم شده است. برای مثال، سرویس و پک بهداشتی که شامل حوله، مسواک، خمیردندان، صابون و دمپایی است به تعداد نفرات در اتاق قرار می‌گیرند.

بعضی از اتاق‌های هتل، امکان اضافه‌کردن تخت اضافی دارند که درصورت نیاز به استفاده از این امکان باید قبل از سفر با پذیرش هماهنگ کرد؛ همچنین، در تمام اتاق‌ها می‌توان برای اضافه‌کردن سرویس کودک هم درخواست کرد. سرویس کودک، تخت مخصوص کودکان است که برای خانواده‌هایی که کودک کمتر از 5 سال دارند، قابلیت استفاده دارد.

فاصله هتل پلازا تا جاذبه‌های گردشگری مسقط

یکی از امتیازات اقامت در هتل پلازا، فاصله نه‌چندان زیاد این هتل تا جاذبه‌های گردشگری است که رفت‌وآمد به آن‌ها را ساده می‌کند. نزدیک‌ترین جاذبه دیدنی مسقط به این هتل، موزه تاریخ طبیعی آن است که کمتر از یک کیلومتر با هتل فاصله دارد. مسجد بزرگ سلطان قابوس در 4کیلومتری این هتل قرار دارد و بعد از آن به‌ترتیب خانه اپرای رویال، موزه کودکان عمان و ساحل الزیبه با فواصل 4-9 کیلومتر در نزدیکی این هتل قرار دارند.

رزرو فوری هتل های مسقط با فلای تودی

رزرو تمام هتل های مسقط به‌صورت اینترنتی امکان‌پذیر است و تنها باید زمان ورود و خروج خود و تعداد نفرات برای اقامت در هتل موردنظر را مشخص کنید تا لیست اتاق‌ها ارائه شده و یکی از میان آن‌ها را انتخاب کنید. فرآیند رزرو آنلاین هتل پلازا مسقط نیز به همین صورت است و این کار را می‌توانید به‌صورت آنی و در کمترین زمان ممکن انجام دهید. جهت انجام هرچه ساده‌تر این کار می‌توانید از خدمات فلای تودی استفاده کنید. با مراجعه به سایت و اپلیکیشن فلای تودی، علاوه‌بر رزرو هتل، امکان خرید بلیط هواپیما مسقط نیز وجود دارد تا هر آن‌چه برای سفر به این شهر نیاز دارید را به‌صورت یک‌جا تهیه کنید.