قیمت انواع شیلنگ باد نخدار به نرخ تولیدی + معرفی 5 مدل کاربردی و باکیفیت

قیمت انواع شیلنگ باد نخدار به نرخ تولیدی - خرید عمده شیلنگ باد نخدار از تولیدی + قیمت انواع شیلنگ در سال 1403

قیمت انواع شیلنگ باد نخدار به نرخ تولیدی + معرفی 5 مدل کاربردی و باکیفیت

قیمت انواع شیلنگ باد نخدار چقدر است؟ آیا قصد دارید انواع شیلنگ باد نخدار را خریداری کنید و از قیمت‌ها اطلاعی ندارید؟ بدیهی است که برای انجام هر خرید باید از نرخ کالا مطلع باشید. قیمت شیلنگ‌های باد نخدار را در سایت شرکت تولیدی بررسی کرده و پس از انتخاب محصول، برای خرید اقدام کنید.

انواع شیلنگ‌های باد نخدار به علت وجود نخ در ساختار آنها مستحکم شده و کاربرد آن‌ها در صنایع مختلف، دستگاه‌ها و تجهیزات فنی دیده شده است. برای آشنایی با انواع شیلنگ باد نخدار، قیمت و کاربردهای متفاوت آن‌ها باید اطلاعات دقیق داشته باشید.

ویژگی انواع شیلنگ باد نخدار

نیازهای بشر روزبه‌روز در حال تکامل هستند و انسان‌ها برای پیشبرد اهداف خود کالاهایی را اختراع کرده تا دسترسی به این اهداف را راحت‌تر کنند. یکی از این اختراعات بشر، تولید شیلنگ باد نخدار است و اهداف اصلی سازنده از ساخت این نوع شیلنگ‌ها را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

·    در دمای پایین منعطف بوده و در دمای بالا ذوب نمی‌شوند.

·    میانگین دمای بین 20 تا 80 درجه بالای صفر را تحمل می‌کنند.

·    برای حرکت مواد داخل شیلنگ، سطح داخلی بدون اصطکاک دارند.

·    پیچ ‌نخوردن شیلنگ و مقاومت بالای آنها به دلیل وجود نخ در لایه میانی است.

·    مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی به دلیل جنس پلاستیک در لایه رویی شیلنگ است.

·    در برابر ضربه، پارگی، کشش و فشار از استحکام بالایی برخوردار هستند.

·    به دلیل وزن کم و انعطاف‌پذیری بالا در جاهای پر پیچ‌وخم به راحتی استفاده می‌شود.

 

ویژگی انواع شیلنگ باد نخدار

کاربرد انواع شیلنگ باد نخدار

شیلنگ باد نخدار درجه یک با داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فرد توانسته کاربرد زیادی در صنایع مختلف داشته باشد. پراکندگی در استفاده از این محصول در سیستم‌های فنی موجب شده تا قبل از انتخاب درباره جنس، سایز، مدل، رنگ و قیمت هر متر شیلنگ باد نخدار اطلاعات کافی داشته باشید.

شاید کار شیلنگ را انتقال مواد در نظر بگیرید؛ ولی این انتقال در فناوری جدید کاملاً فنی و اختصاصی است و کاربردهای حرفه‌ای و فنی آن بر قیمت انواع شیلنگ باد نخدار تأثیر می‌گذارند.

از کاربردهای شلنگ‌های باد نخدار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·    دستگاه‌های پنوماتیک در صنایع مختلف به چشم می‌خورند. آگاهی از قیمت شیلنگ باد پنوماتیک برای استفاده در تجهیزاتی که در آن حجم گاز را کاهش داده و باقدرت به دستگاه‌ها منتقل می‌کند، ضرورت دارد.

·    شیلنگ‌های باد نخدار به دلیل وجود نخ در ساختار آن‌ها در مقابل هوای فشرده ترک نمی‌خورند و کار انتقال گاز و هوا را به راحتی انجام می‌دهند.

·    در تولیدات موادی مانند، روغن، نفت، مواد دارویی، بنزین، مواد غذایی، باد، گازوئیل و آب از شیلنگ باد نخدار برای انتقال استفاده می‌شود.

·    از شیلنگ باد نخدار در انتقال گاز اکسیژن در صنایع بهداشتی و درمانی استفاده می‌شود.

·    نگاهی به شیلنگ‌های اجاق گاز منزل هم بیندازید شاهد انواع سایز شیلنگ باد نخدار خواهید بود که باعث انتقال گاز شهری به اجاق گاز منزل می‌شوند.

·    نمونه پیشرفته‌تر از شیلنگ باد نخدار در سیستم هیدرولیک به انتقال روغن، نفت و مشتقات نفتی کمک می‌کند.

قیمت انواع شیلنگ باد نخدار

شیلنگ‌های باد نخدار را بر اساس کاربرد دسته‌بندی می‌کنند و برای درک بهتر از قیمت انواع شیلنگ باد نخدار بهتر است تا با نمونه‌های مختلف آن و ویژگی‌هایی که دارند، آشنا شوید.

قیمت انواع شیلنگ باد نخدار به نرخ تولیدی

قیمت شیلنگ باد نخدار سم پاشی

شیلنگ‌ باد نخدار سم‌پاشی از جمله شیلنگ‌های فشار قوی که برای کار تخصصی سم‌پاشی از آن استفاده می‌شود. این محصول معمولاً به رنگ زرد و نارنجی در سایز‌های مختلف در بازار عرضه شده است. دانستن قیمت شیلنگ باد نخدار سم پاشی برای کشاورزان لازم است.

قیمت شیلنگ باد نخدار روغن

شیلنگ‌های باد نخدار روغن از مواد اولیه‌ای ساخته شده که برای انتقال روغن سازگاری دارند اگر چنین سازگاری انجام نشود بین شیلنگ و روغن اصطکاک ایجاد شده و انتقال به‌درستی انجام نمی‌شود. قیمت شیلنگ باد نخدار روغن اصل با نمونه شبیه‌ساز آن متفاوت است.

قیمت شیلنگ باد نخدار هوا

کیفیت و کاربرد شیلنگ‌های باد نخدار هوا به دلیل وجود چندین لایه نخ در ساختار میانی آن‌ها از مقاومت بالایی برخوردار هستند و تحمل فشار هوای بالایی دارند. قیمت شیلنگ باد نخدار هوا را در سایت شرکت تولیدی مشاهده کنید تا خریدی مطمئن داشته باشید.

قیمت شیلنگ باد نخدار فشار قوی

برای انتقال سیالات مختلف که باید باقدرت انجام شوند از شیلنگ باد فشار قوی استفاده می‌کنند. این محصول تفاوت خاصی با نمونه‌های دیگر شیلنگ باد نخدار دارد و آن استفاده از دو ردیف نخ در لایه میانی است که قدرت فشار را از 20 تا 60 برابر بالا می‌برد.

قیمت شیلنگ باد کمپرسور

شیلنگ‌های باد کمپرسور مخصوص انتقال هوای فشرده بدون احتمال نشتی در دستگاه‌های صنعتی و کارگاهی است. ساختار این شیلنگ به‌گونه‌ای مقاوم است که در مقابل اجسام تیز و برنده آسیب نمی‌بیند. در فروشگاه‌های زیادی این محصول عرضه می‌شود و می‌توانید جویای قیمت شیلنگ باد کمپرسور باشید.

قیمت انواع شیلنگ باد نخدار با تولید‌کننده‌ای معتبر

در گذشته برای انجام معاملات باید حتماً به فروشگاه رفته تا خرید و فروش به صورت سنتی انجام شود؛ ولی اکنون تغییر روش‌های زندگی، بالا رفتن هزینه‌های رفت ‌و آمد و حتی کمبود وقت باعث شده بیشتر سفارشات به صورت مجازی انجام گیرد.

قیمت انواع شیلنگ باد نخدار

خرید شیلنگ و فروش عمده شیلنگ باد نخدار در شرکت تولیدی تهران شیلنگ از طریق سایت شرکت و توسط مشاوران فروش انجام می‌گیرد تا در وقت و هزینه صرفه‌جویی کند. برای مشاهده قیمت شیلنگ کشاورزی و اقلام دیگر محصولات شرکت مانند قیمت شیلنگ باد سیمی و قیمت هر متر شیلنگ آب و سفارش به سایت مراجعه کنید.