فیلم| سردار آزمون هستم، از من عکس بگیرید!

سردار آزمون در ادامه روند عالی خود یک بار دیگر برای لورکوزن گلزنی کرد

همه می‌دانند اگر توپ در پشت خط دفاع به سردار برسد او قادر است با کیفیتی که دارد در هر شرایطی کار را تمام کند. سردار چند دقیقه قبل از این گل به جای امین عدلی وارد زمین شد. در حالی که آینتراخت به دنبال جبران گل خورده خطراتی را روی دروازه لورکوزن ایجاد کرد که اتفاقا مهم‌ترین آن‌ها ضربه سری از کولو موانی بود که از بالای سردار آزمون زده شد و با اختلافی اندک از کنار دروازه تیم ژابی آلونسو به بیرون رفت تا لورکوزن نشان بدهد نتوانسته همچنان ضعف بزرگ خود در ضربات ایستگاهی را از بین ببرد.

این برد باعث شد لورکوزن یک رده در جدول رده‌بندی صعود کند و جای آینتراخت را بگیرد. آن‌ها حالا تیم ششم جدول هستند و آماده برای حمله به جایگاه لایپزیش و فرایبورگ برای حضور در پله چهارم و صعود به لیگ قهرمانان اروپا. ابن در حالیست که آن‌ها همچنان کار خود را در لیگ اروپا دنبال می‌کنند و در تلاش برای صعود به نیمه نهایی و فینال هستند.

سردار در صحنه گل، حضور سایه‌واری پشت مدافعان فرانکفورت داشت و به محض اشتباه مدافع این تیم توپ را در پشت محوطه جریمه تصاحب کرد و بعد از دریبل دروازه‌بان آینتراخت و زدن گل به سمت هواداران لورکوزن رفت و با قرار دادن دستی بر کمر مقابل عکاسان ژست گرفت.

استارت تماشایی سردار برای گلزنی از اینجا آغاز شد

ضربه نهایی پس از دریبل کوین تراپ. گلزنی سردار در این فصل ادامه دارد

نکته جالب شادی دیوانه‌وار ژابی آلونسو بعد از گل سردار بود که نشان می‌دهد این اسپانیایی خونسرد به طرز خارق‌العاده‌ای از گلزنی شاگرد ایرانی‌اش خوشحال است. آلونسو طوری خوشحالی کرد که در دوران بازی هم این کار را انجام نمی‌داد. او چند بار با مشت کردن دست‌ها همکارانش را در آغوش گرفت که آن‌ها هم از گل زیبای سردار به وجد آمده بودند.

تیموتی منسا بازیکن لورکوزن سریع خود را به گلزن ایرانی تیمش رساند تا او را نقش بر زمین کند

البته آزمون می‌توانست زودتر هم به گل برسد و در حالی که او جایگیری خوبی در مناطق دفاعی حریف داشت، بازیکنان این تیم از دادن پاس به مهاجم ایرانی خودداری کردند تا خیال لورکوزن از برد زودتر راحت نشود.

آزمون که در بازی هفته پیش لورکوزن مقابل شالکه موفق به گلزنی شده بود، در بازگشت از فیفادی‌ها و درحالی که قصد دارد به تیم ملی بازگردد کاملا آماده نشان داده و با این دو گل روند فوق‌العاده‌ای را پشت سر می‌گذارد.