رکورد ناراضی‌ترین مربی لیگ: صددرصد باخت!

رکورد ناراضی‌ترین مربی لیگ: صددرصد باخت!

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان شب گذشته در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر برابر مس رفسنجان شکست خورد.
نتیجه‌ای که با توجه به هفته‌های کم باقی‌مانده تا پایان لیگ برای این تیم به معنای نزدیک‌شدن به سقوط به دسته پایین‌تر است.
اما این شکست در شرایطی رقم خورد که ابراهیم اشکش، سرمربی نفت مسجدسلیمان، پس از حضور مجدد در این تیم برای ششمین بار هدایت نفتی‌ها را در لیگ بر عهده گرفت و متعاقب آن، ششمین شکست را نیز با این تیم تجربه کرد.
اشکش در اولین بازی با نفت مسجدسلیمان در اصفهان برابر سپاهان قرار گرفت و با چهار گل مغلوب این تیم شد‌.
هفته چهاردهم و پانزدهم نیز با شکست یک صفر برابر آلومینیوم و ملوان برای او سپری شد تا در نهایت با شکست دو بر صفر مقابل مس کرمان در نخستین هفته از دور برگشت، از سمت خود برکنار شود.
با این حال اشکش بعد از هفت هفته دوباره به این تیم برگشت و در گام نخست مقابل تراکتور با نتیجه سنگین پنج بر یک در خانه شکست خورد و در نهایت شب گذشته نیز برابر مس رفسنجان با یک گل مغلوب شد که البته به وضوح فرم این تیم در مقایسه با هفته‌های گذشته تغییر کرده بود.
به هرحال به نظر نمی‌رسد نفت مسجدسلیمان تا پایان فصل تغییرات دیگری روی نیمکت خود تجربه کند و باید دید اشکش در پنج هفته باقی‌مانده موفق به کسب امتیاز با این تیم تقریبا سقوط‌کرده می‌شود یا اوضاع به مانند قبل برای او پیش خواهد رفت.