حرف‌های تند و تیز ستاره استقلال علیه بیرانوند

بترسند از روزی که دربی در فینال حذفی برگزار شود

حرف‌های تند و تیز ستاره استقلال علیه بیرانوند

محمدحسین مرادمند از انگیزه‌های خود و هم‌تیمی‌هایش برای دربی می‌گوید. او امیدوار است که بتواند انتقام شادی بیرانوند در پایان شهرآورد یکصد را بگیرد و در این میان با ستاره‌های استقلال، برای رقبا کری خواند.

* شادی گلت برابر مس رفسنجان داستان خاصی داشت؟

یک سری افراد از داخل لپ‌لپ بیرون آمده بودند و احساس می‌کردم این ستاره‌های روی لوگو کمی خاک خورده است و این خاک را کمی پاک کردم تا ستاره‌ها را بهتر ببینند!

* تو خیلی استقلالی هستی. با وجود همه این مشکلات و اتفاقات، اما همواره سکوت کرده‌ای. علاقه‌ات به استقلال باعث شده تا روی نیمکت ساکت بنشینی و اعتراضی نکنی؟ آن هم در شرایطی که خیلی اوقات حقت بوده است بازی کنی.

این برای تمام روزهای سختی بوده که پشت سر گذاشته‌ام. سربازی یک قانون و وظیفه است و هر کسی باید به خدمت برود. من نیز به سربازی رفتم، اما خیلی سختی کشیدم. یک روزی به خودم گفتم باید دوباره برگردی! حتی با وجود اتفاقات خیلی بدتر باید برگردم. من نصف موهایم سفید شد و حتی ریزش مو پیدا کردم. ولی اینقدر صبر کردم تا بتوانم حقم را بگیرم.

* اینکه در ابتدای بازی مربیان از ساپینتو رخصت می‌گیرند و در انتها با او درگیر می‌شوند، عجیب نیست؟

دقیقا همین‌طور است. او می‌گوید من ذهنیت ایرانی‌ها را نمی‌دانم و برخی چیزها را نمی‌توانم درک کنم. او حق دارد. ساپینتو امسال برای استقلال خیلی زحمت کشید. با اینکه یک سری اتفاقات ناخوشایند برای خود من افتاد، اما می‌دیدم که او برای تیم تلاش می‌کرد. ایشان مربی دلسوزی است و ذهنیت برنده را که خیلی مهم است، در تیم غالب کرد. او به دنبال تغییر ذهنیت بازیکنان بود که روحیه آنها را افزایش دهد.

* به تکرار دربی در فینال جام حذفی و انتقام فکر کرده‌ای؟

بترسند از آن روزی که دربی در فینال جام حذفی برگزار شود! آن حرکتی که علیرضا بیرانوند انجام داد، من را خیلی ناراحت کرد. امیدوار هستیم تا دربی در بازی فینال تکرار شود و بتوانیم جواب این حرکت را بدهیم.