جزئیات حضور ایران در اکسپو 2025 اوزاکا: پاویون ایران در زمینی به مساحت 900 متر و دربخشA سایت اکسپو قرار دارد

چندی پیش بود که خبری پیرامون جزئیات حضور ایران در اکسپو۲۰۲۵ اوزاکا منتشر شد: پاویون ایران در زمینی به مساحت ۹۰۰ متر و به صورت خودساخته (در بخش اِی - این نوع پاویون توسط شرکت‌کننده در زمینی که توسط برگزارکننده‌ی اکسپو در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، ساخته می‌شود؛ همچنین پس از اتمام نمایشگاه، مسئولیت تخریب و حذف پاویون بر عهده شرکت‌کننده خواهد بود) قرار خواهد گرفت.

جزئیات حضور ایران در اکسپو 2025 اوزاکا: پاویون ایران در زمینی به مساحت 900 متر و دربخشA سایت اکسپو قرار دارد


Iran Expo 2025 Japan

Type of pavilion: Type A

(Self-Built Pavilion)

Building coverage ratio: up to 70%

(in principle)

Height limit: up to about 12 m

اما روز گذشته ۱۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ شمسی، شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران خبری را پیرامون برگزاری یک مناقصه به شماره ۲۰۰۲۰۰۱۰۶۳۰۰۰۰۲۱ با هدف انتخاب مجری خدمات برگزاری مسابقه‌ی طراحی پاویون ایران در اکسپو ۲۰۲۵ اوزاکا منتشر کرد!

اما در متن این فراخوان چنین آمده است:

شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد مناقصه عمومی فوق‌الذکر را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهادات مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار مناقصه در سامانه ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ می‌باشد.

تضمین شرکت در مناقصه: (شماره مناقصه: ۲۰۰۲۰۰۱۰۶۳۰۰۰۰۲۱)

یک فقره ضمانت‌نامه بانکی به مبلغ ۴.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به نام شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران که اعتبار آن کمتر از سه ماه نبوده و برای سه ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد.

قیمت­‌های پیشنهادی مناقصه‌گران به مدت سه ماه اعتبار دارد.

آخرین مهلت دریافت اسناد مناقصه از سایت:

ساعت: ۱۵

روز: چهارشنبه

تاریخ :۱۴۰۲/۱۲/۱۶

آخرین مهلت پیشنهادی:

ساعت: ۱۵

روز: شنبه

تاریخ : ۱۴۰۲/۱۲/۲۶

زمان بازگشایی پاکت‌ها:

ساعت ۰۸:۰۰

روز: یکشنبه

تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۷

جلسه توجیهی مناقصه:

ساعت ۱۰ روز یکشنبه تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ در محل دفتر معاونت فنی مهندسی می‌باشد.