تند و خشن از کریمی: سهیل کارمند پیروانی است!

امضای من برای حضور در جلسه بود نه تایید بازی در آزادی

تند و خشن از کریمی: سهیل کارمند پیروانی است!

سرپرست مدیرعاملی استقلال صحبت‌های تندی را علیه قنبرزاده، سهیل مهدی، فدراسیون و سازمان لیگ به زبان آورد. 
شب گذشته بود که سازمان لیگ با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد که حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال با حضور در جلسه شورای تأمین، به برگزاری دیدار پرسپولیس و پیکان در استادیوم آزادی تهران رأی مثبت داده و حتی زیر صورت جلسه آن را نیز امضا کرده است.
این مسئله با واکنش باشگاه استقلال همراه شد و آبی‌ها بلافاصله با انتشار اطلاعیه‌ای، اعلام کردند چنین موضوعی صحت ندارد و حجت کریمی نیز فردا (امروز) در این خصوص صحبت‌هایش را به زبان خواهد آورد. سرپرست مدیرعاملی استقلال نیز که مهمان تلفنی برنامه ورزشگاه بود، در این خصوص به صحبت پرداخت که آن را در زیر می‌خوانیم:
* سر استقلال را با ناداوری بریده‌اند
متأسفانه دوستان در سازمان لیگ فرار رو به جلو می‌کنند. در این مدت سر استقلال را با ناداوری‌ها بریده‌اند و با مشکلات فراوانی که برای این تیم به وجود آورده‌اند. آقای قنبرزاده ساعت 11 شب با من تماس گرفته و گفت جلسه مهمی داریم، لطف کنید و به شورای تأمین بیایید.

* با برگزاری بازی پرسپولیس در آزادی مخالفت کردم
من نیز به آنجا رفتم و گفتند می‌خواهیم دیدار پرسپولیس و پیکان را در استادیوم آزادی برگزار کنیم که بنده مخالفت کردم. گفتم همانطوری که مسابقه ما و پیکان بدون تماشاگر و در استادیوم دستگردی برگزار شده، دیدار شنبه نیز باید به همین صورت انجام شود و خواهش کردم که حتما این اتفاق رخ دهد.
* شورای تأمین پیشنهاد داد که بازی پرسپولیس در اراک برگزار شود
شورای تأمین اعلام کرد که این بازی باید بدون تماشاگر و خارج از تهران برگزار شود و حتی پیشنهاد شد این بازی به شهر اراک منتقل شود. ولی متأسفانه آقای قنبرزاده قبول نکردند این بازی در استان مرکزی برگزار شود و گفتند زمان نیست. ما حتی گفتیم بازی را 24 ساعت با تأخیر برگزار کنید. چون این بازی طبق مصوبه شورای تأمین باید بدون تماشاگر و خارج از تهران انجام شود. ما می‌خواستیم ساعت برگزاری دربی را یک ساعت جابه‌جا کنیم، آقای سهیل مهدی هزار بهانه آوردند. حالا چطور شده است که اکنون نمی‌توانید این کار را انجام دهید؟ این بهانه‌هایی بود که آقای قنبرزاده می‌آوردند.
* قنبرزاده مخالف برگزاری بازی در اراک بود
می‌گفتند پیکان نامه‌ای به سازمان لیگ داده و اعلام کرده‌اند هر کجا که سازمان لیگ اعلام کند، بازی می‌کنیم. خب شورای تأمین اعلام کرد بازی در اراک برگزار شود. که آقای قنبرزاده اعلام کردند شرایط آن وجود ندارد.
* قنبرزاده مرام و مردانگی ندارد 
ای کاش اینقدر مرام و مردانگی داشته باشیم که اشتباهات خودمان را به گردن دیگران نیندازیم. آقای قنبرزاده و تیمشان، اینقدر مرام و مردانگی ندارند که ابتدا به گردن شورای تأمین انداخته بودند. قرار بود قنبرزاده اعلام کند سازمان لیگ این تصمیم را گرفته، به قنبرزاده زنگ زدم گفتم نامه‌ای که پیکان داده و ریاست شورای تامین هم گفته بود پشت این نامه حرف‌های زیادی هست، لطف کنید در فضای مجازی هم بگذارید تا مشخص شود. گفتم قرار بود اعلام کنید خودتان در آزادی بازی را برگزار می‌کنید و مسئولیش با خود شماست. چطور اعلام کردید با شورای تامین است؟
* ابتدای هفته بعد راهی امارات می‌شوم
وی در مورد تعویق سفر به دبی برای حل مشکل قایدی و پادوانی گفت: به خاطر مراسم فوت پدر یکی از همکاران مجبور شدم بمانم و برای شنبه یا یکشنبه برنامه این سفر را دارم.
* ما چه کاره هستیم؟ شما مسئول برگزاری هستید
قرار بود نامه پیکان به سازمان لیگ را اعلام کنند اما هنوز منتشر نکرده‌اند. آقای قنبرزاده با این بیانیه همه را علیه باشگاه استقلال کرد در صورتی که ما چکاره‌ایم؟ باشگاه استقلال چه کاره است؟ شما مسئول برگزاری مسابقات هستید.
* من موافق برگزاری بازی در آزادی نبودم
وی در پاسخ به این سوال که موافقت باشگاه استقلال چه لزومی داشت و ادعا شده در نامه‌ای محرمانه که امکان انتشارش نیست، موافقتش هست و امضا کرده، گفت: ما اصلا موافق نبودیم. من موافقت نکردم. عزیزان شورای تامین می‌توانند بگویند اعلام کنند من به چه صورت از استقلال دفاع کردم و به آنها گفتم خود شما باید جوابگو باشید.
* کاری کردند شورای تأمین البرز قبول نکنند بازی آنجا برگزار شود
وی درباره اینکه اصلا استقلال به چه دلیل باید موافقت می‌کرد، گفت: بله، بنده چرا باید امضا کنم؟ ۱۰ روز پیش آقایان شورای تامین البرز را دیدند و کاری کردند شورای تأمین البرز قبول نکنند بازی آنجا برگزار شود. در حالی که به قول اعضای شورای تامین تهران چه اتفاقی قرار بوده در البرز بیفتد که شورای تأمین آنجا نتوانسته است؟
* جلسه ما بابت همزمانی بازی‌ها نبود
وی در خصوص مسئله برگزاری همزمان بازی‌ها و اینکه چرا به عنوان سرپرست باشگاه استقلال پیشنهاد برگزاری بازی در روز یکشنبه را داده، اظهار داشت: بنده پیشنهاد ندادم به هیچ عنوان، بازی همزمان را هماهنگ کرده بودند و هیچ مشکلی نبود. گفتم اگر قرار است شنبه باشد و نمی‌رسید، یکشنبه برگزار کنید. مسئله همزمانی را خودشان حل کرده بودند و اصلا جلسه بابت آن نبود. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فرار رو به جلو می‌کنند. فدراسیون و سازمان لیگ کاری به جز تخلف در فوتبال ایران ندارند.
* با کسی که به استقلال ضربه می‌زند دوستی ندارم
با آدمی مثل قنبرزاده که در کل لیگ به استقلال ضربه زده هیچ دوستی ندارم. در جلسه شورای تأمین من و 15 نفر دیگر با برگزاری بازی پیکان - پرسپولیس در استادیوم آزادی مخالفت کردند. آن صورت‌جلسه‌ای هم که قنبرزاده می‌گوید امضا کردیم برای حضور در جلسه بوده؛ نه موافقت بازی برگزاری بازی در آزادی.
* سهیل مهدی کارمند افشین پیروانی است!
قنبرزاده باید با وجدان خودش راحت باشد. فدراسیون و سازمان لیگ همانطور که پول استقلال را نمی‌دهند، باید با وجدان خودشان راحت باشند. این رنگی بودن هم برای همه در هفته گذشته مسلم شده که در اصل سهیل مهدی کارمند افشین پیروانی است و مسائل دیگر که ان‌شاءالله بازگو خواهم کرد.