گزارش اولین تمرین ایران زیر نظر کارلوس کی‌روش

گزارش اولین تمرین ایران زیر نظر کارلوس کی‌روش
کی‌روش برخلاف گذشته ،این بار اجباری برای خروج زودهنگام اصحاب رسانه نشان نداد

سرانجام کارلوس کی‌روش برای دومین مقطع در قامت سرمربیگری تیم ملی ایران بازیکنان را تمرین داد.

کارلوس کی‌روش صبح امروز در میان استقبال مسئولین و اهالی رسانه وارد فرودگاه امام خمینی شد و پس از حضور در هتل المپیک خود را مهیای برپایی اولین تمرین با شاگردانش در دومین مقطع سرمربیگری در ایران کرد.

از چند ساعت قبل از تمرین اطلاع‌رسانی کردند که از ساعت ۱۷ تمرین با حضور اصحاب رسانه برگزار می‌شود و در نیم ساعت اول حضور اصحاب رسانه آزاد است. اما نکته تعجب برانگیز این بود که کی‌روش برخلاف گذشته که سختگیری زیادی بر خارج شدن خبرنگاران از محل تمرین در زمان مقرر داشت این بار اجباری برای خروج زودهنگام اصحاب رسانه نشان نداد.

در این تمرین تعداد زیادی از خبرنگاران و عکاسان حضور داشتند که حضور این تعداد از اصحاب رسانه برای یک رویداد، کم نظیر به حساب می‌آید.

دو تن از دستیاران کی‌روش یک ساعت پیش از اینکه تمرین شروع شود به محل تمرین رفتند تا آیتم‌های را مشخص کنند؛ به همین دلیل کار با توپ زیر نظر کی‌روش خیلی زود پس از حرف‌های کوتاه او شروع شد.

در شروع تمرین پاسکاری و نرم‌دوی درنظر گرفته شده بود. پس از گرم کردن بازیکنان از ساعت ۱۷:۲۰ دقیقه در نصفه زمین به فوتبال درون تیمی پرداختند.

نکته دیگر اینکه کی‌روش در نیم ساعت اول تمرین دور زمین می‌چرخید و عملکرد ملی‌پوشان لیگ برتری را به دقت زیر نظر داشت. او پس از بخش اول تمرینات بازیکنان را فراخواند و حدود 10 دقیقه با آنها صحبت کرد. او در بخش دوم تمرینات وسط میدان رفت و هرموقع اشتباهی رخ می‌داد بازی درون تیمی را متوقف می‌کرد و به بازیکنان تذکر می‌داد.

پس از چهل دقیقه فوتبال درون تیمی بیرانوند و هم‌تیمی‌هایش که برنده این بازی پر از کری بودند برای خوشحالی پس از برد مقابل دوربین عکاسان ژست گرفتند.

پس از سرد کردن بازیکنان، کارلوس کی‌روش به سمت خبرنگاران آمد و به آنها خوشامد گفت و به آنها وعده کنفرانس پانزده دقیقه‌ای برای فردا در استادیوم آزادی را داد.