تلاش جهادی به ثمر نشست/ تقاطع غیرهمسطح اردیبهشت در آستانه بهره‌برداری

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز از اجرای مراحل پایانی دوربرگردان غیرهمسطح اردیبهشت خبر داد و گفت: اجرای این پروژه نقش مثبتی در مدیریت حمل‌ونقل و ایمن‌سازی محور چمران خواهد داشت.

تلاش جهادی به ثمر نشست/ تقاطع غیرهمسطح اردیبهشت در آستانه بهره‌برداری

وی با قدردانی از صبر و شکیبایی شهروندان بابت مشکلات ترافیکی ناشی از اجرای این پروژه گفت: کارکنان سازمان عمران شهرداری شیراز تمامی توان خود را به‌منظور اتمام این پروژه بر اساس برنامه زمان‌بندی بکار گرفتند.
 
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز در ادامه از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های شورای اسلامی شهر و شهردار کلان‌شهر شیراز قدردانی کرد و بیان داشت: مدیریت شهری با راه‌اندازی نوبت شب نقش ارزنده‌ای در پیشبرد پروژه‌های عمرانی ایفا می‌کند.
 
به گفته عباسی؛ از اهداف اجرای پروژه دوربرگردان غیرهمسطح اردیبهشت می‌توان به حذف دوربرگردان‌های همسطح بولوار شهید چمران به همراه ایمن‌سازی و روان‌سازی مسیر اشاره کرد.
 
بر اساس این گزارش، طول عرشه دوربرگردان و رمپ‌ها ۴۵۰ متر طول خواهد بود که برای اجرای این پروژه ۵۹۰۰ مترمکعب بتن‌ریزی، ۸۴۰ تن آرماتوربندی و ۴۳۰۰ مترمربع قالب‌بندی صورت می‌گیرد و عملیات حفاری تقاطع غیرهمسطح اردیبهشت در مجاورت رودخانه خشک به عمق ۳۲ متر انجام پذیرفته است.