تصادف 3 خودرو و کشته و مجروح شدن 7 نفر در محور زاهدان - زابل 

تصادف 3 خودرو و کشته و مجروح شدن 7 نفر در محور زاهدان - زابل 

رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان از تصادف سه دستگاه خودرو با یکدیگر در محور زاهدان به زابل، کیلومتر ۵۰ واقع در پل حرمک با دونفر نفر کشته و پنج نفر زخمی خبر داد. 
مهدی خمر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی بین سه دستگاه  خودرو  سواری، دو دستگاه پژو ۴۰۵ ، و سواری پیکان در محور زابل به زاهدان ، بلافاصله کارشناسان پلیس راه به همراه عوامل امدادی در محل حاضر شدند.
 وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد، خودروی  سواری پیکان که از مسیر زابل به زاهدان در حال طی مسیر بوده به علت تجاوز به چپ با دو دستگاه  خودروی سواری پژو۴۰۵ مشکی و نقره ای  که از مسیر  زاهدان به زابل در حال حرکت بودند برخورد می نماید. متاسفانه در اثر این تصادف یک نفر از سرنشینان سواری پژو مشکی و یک نفر از سرنشینان سواری پیکان جان خود را از دست داده و ۵ نفر از دیگر از سرنشینان هر سه خودرو زخمی و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل می شوند.
رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان پلیس راه تجاوز به چپ توسط راننده سواری پیکان  عامل این تصادف بوده خاطرنشان کرد :رانندگان عزیز با سرعت مطمئنه در طی مسیر حرکت کنند و از شتاب و عجله بی مورد خودداری  نمایند.