بمب جدید عربستانی‌ها با پیشنهاد فضایی به مورینیو

«آقاص خاص» پر درآمدترین مربی تاریخ خواهد شد؟

بمب جدید عربستانی‌ها با پیشنهاد فضایی به مورینیو

ژوزه مورینیو مربی پرتغالی در میان هواداران رم خیلی محبوب است اما اخباری که امروز مطرح شده، هواداران جالورسی ها را نگران کرده است.

کوریره دلوا اسپورت گزارش داده است که مورینیو پیشنهادی دو ساله با مبلغ 120 میلیون یورو را از جانب یک باشگاه عربستانی دریافت کرده است. در حقیقت این ستاره با این مبلغ می تواند هدایت یکی از این سه تیم را به عهده بگیرد: تیم ملی عربستان، النصر یا الاهلی.

مورینیو با این قرارداد می تواند به پردرآمدترین مربی تاریخ فوتبال تبدیل شود. در این قرارداد به مورینیو حق انتخاب داده می شود تا در صورتی که خودش خواست، یک سال دیگر استعفا بدهد یا این که قراردادش را تا جام جهانی 2026 تمدید کند.

مورینیو به همراه دستیارانش در حال بررسی این گزینه است چرا که می داند که چنین درآمدی می تواند زندگی او را تا همیشه تغییر بدهد. اولویت ستاره پرتغالی ماندن در رم است چرا که تا 2024 با جالوروسی ها قرارداد دارد اما دستمزدش در این تیم فقط هفت میلیون یورو است. فعلا رم در مورد تمدید قرارداد وی تصمیمی نگرفته و همه چیز به نتایج تا پایان فصل بستگی دارد. اگر رم بتواند فاتح لیگ اروپا شود یا سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد، مدیران رم برای تمدید قرارداد مورینیو دست به کار می شوند. این مربی سال گذشته فاتح لیگ کنفرانس شد تا جالوروسی ها اولین جام خود از سال 2008 به بعد را کسب کنند و برای اولین بار از سال 1961 فاتح یک جام بین المللی شوند.

رسانهها پیشتر از مورینیو ۶۰ ساله به عنوان گزینه هدایت پاریسنژرمن و حتی چلسی نام برده بودند.