این تیم همه را دق می دهد!

امضای رضاییان روی کامبک ایران مقابل کنیا

این تیم همه را دق می دهد!
برد نفسگیر برابر تیم ۱۰۱ جهان!‌

تیم ملی فوتبال ایران با هدایت امیر قلعه‌نویی در دومین دیدار دوستانه خود از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف کنیا رفت که این مسابقه در نهایت پس از فرصت سوزی های پرشمار ملی پوشان کشورمان  با نتیجه 2 بر یک به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

گزارش نیمه اول این بازی را در لینک زیر بخوانید

مقاومت کنیا ؛ تیم ملی در حسرت گل

دقیقه ۴۸: مهدی طارمی در داخل محوطه جریمه کنیا صاحب توپ شد اما تعلل بیش از حد او منجر به از دست رفتن این فرصت گلزنی شد. 

دقیقه ۵۱ (گل برای کنیا): مایکل اولونگا، گلزن نام‌آشنای الدحیل و کاپیتان کنیا روی یک ضد حمله از سرلک توپ‌گیری کرد و صاحب موقعیت مناسب شد و دروازه حسینی را گشود و حریف را پیش انداخت.

دقیقه ۵۸: محمد محبی برای جبران گل خورده وارد محوطه جریمه کنیا شد که ضربه این بازیکن توسط ماتاسی به کرنر رفت.

دقیقه ۶۳: دروازه کنیا ابتدا توسط شوت رضاییان تهدید شد و ماتاسی توپ را به کرنر فرستاد. در ادامه سانتر مهدی ترابی به روی دروازه کنیا به شکل خطرناکی از کنار دیرک دروازه به بیرون رفت. 

دقیقه  ۷۳: شهریار مغانلو در گوشه محوطه شش قدم صاحب موقعیت گل شد که ضربه این بازیکن به تور کنار دروازه کنیا برخورد کرد. 

دقیقه ۷۵ (گل برای ایران): ارسال رامین رضاییان به روی دروازه با ضربه سر محمد محبی وارد دروازه کنیا شد و ایران به گل تساوی دست یافت. 

دقیقه ۸۱: ارسال رامین رضاییان به داخل محوطه جریمه با خروج اشتباه دروازه‌بان کنیا و ضربه سر ناقص طارمی همراه بود و این موقعیت گل از دست رفت. 

دقیقه ۸۴ (گل برای ایران): باز هم رامین رضاییان در متن حمله ایران بود و پاس در عرض این بازیکن با حرکت اشتباه دروازه‌بان کنیا، تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد و ایران با یک گل پیش افتاد. با وجود تغییر مسیر توسط ماتاسی، گل به نام رضاییان ثبت شد.

همچنین ببینید

گل کنیا به ایران

گل ایران به کنیا

گل دوم ایران به کنیا